Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ria77

Ria77

15-04-2010 om 23:16

Explore/internet start niet meer op

Hi ,

Op de laptop van mijn dochter start internet niet meer op. Ze krijgt geen pagina of adresbalk. Msn doet het wel maar verder kan ze niet ht net op..weet iemand wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen, ze heeft het dit weekend nodig voor huiswerk...zucht..

Ik hoor het heel graag!
Groet, Ria

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
andrea van zwol

andrea van zwol

21-04-2010 om 21:21

Internet

Hallo,
Even waarschuwing, als je wel op internet kan krijg je vaak de vraag (ook bij aanmelden hotmail) of je internet explorer 8 wilt instaleren. Ik ken heel heel heel erg veel mensen die dat hebben gedaan en daarna vreselijk veel problemen met hun pc/laptop hebben, sommigen zelfs zo erg dat er een erg virus is meegekomen en ze hun apparaat de kliko in kunnen smijten.
Chrome werkt goed en firefox meestal ook, alles valt of staat met je virusscanner en die ELKE DAG ff laten draaien natuurlijk.
Er is trouwens een goeie, totaal werkend en gratis in alle functies van microsoft, http://blogs.microsoft.nl/blogs/ruud_de_jonge/archive/2009/09/29/gratis-anti-virus-software-van-microsoft-security-essentials.aspx en anders er ff naar googlen.
Succes

Ria77

Ria77

21-04-2010 om 23:08

Tnx!

Alles gelezen en tot vandaag geen oplossing, Andrea bedankt!!
Ben gaan kijken heb t geinstalleerd. Hij doet het weer prima en het was super eenvoudig toe te passen.
met explorer 8 durfde ik om dezelfde berichten om mij heen, niet aan de gang.
Het is opgelost nu waarvoor dank

Groet,
Ria

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.