Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Petr@

Petr@

19-03-2009 om 14:32

Faktuur abonnement mobiel

Ik ben sinds kort van prepaid naar abonnement gegaan en krijg nu dus specificaties van m'n verbruik te zien. Dat is niet zo schokkend, maar ik zie er ook iets bij staan waarvan ik niet besef dat ik het gebruik ))

En dat is i-mode of WAP gebruik. Er staat bij aantal 3, volume 0,167 MB en daar mag ik € 2,10 voor betalen.

Maar het enige wat ik met mijn mobiel doe is naar de radio luisteren, foto's maken en sms-jes versturen, dat valt daar toch niet onder?

gr.
Petr@

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

19-03-2009 om 15:05

Klinkt als internetten?

Het klinkt alsof je internet gebruikt hebt op je mobiel. Misschien even gesurfd?

Petr@

Petr@

19-03-2009 om 23:51

Nee

ik surf nooit, althans niet op m'n mobiel. Wat ik wel eens doe is per ongeluk verbinding maken, maar dan druk ik vrijwel meteen op annuleren.
Zou je dat kunnen blokkeren?

gr.
Petr@

Suzanne

Suzanne

20-03-2009 om 08:43

Navragen bij provider?

3 keer ingelogd? Per ongeluk? Lijkt me dan wel erg duur, heb geen idee wat zoiets kost, ik neem aan dat je het dan ook meteen weer weg drukt. Misschien foto's gestuurd aan iemand? Als ik jou was, zou ik denk ik even de helpdesk van de provider bellen, even navragen wat dat nou geweest is en of je dat evt. helemaal uit kunt zetten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.