Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

poster

poster

06-02-2010 om 11:31

Filpje downloaden

voor een spreekbeurt van dochter willen wij graag een kort filmpje van een internet site downloaden.
via de rechter muisknop klikken en downloaden lukt helaas niet.
ook al op google naar programma`s gezocht,maar alleen dingen gevonden on via youtube iets te downloaden, maar het filmpje komt niet daar vandaan.
wie heeft tips om dit toch binnen te halen?
alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

06-02-2010 om 14:29

Waarom wil je het downloaden?

Als het om een spreekbeurt gaat waarbij je een powerpoint laat zien, dan kun je daarin gewoon een link naar het filmpje opnemen. Ik neem aan dat als er een computer is met een beamer, dat die dan ook wel aan het internet hangt.

Margje

Maxime.M

Maxime.M

06-02-2010 om 16:09

Meerdere sites

Hoi,

Als je googlet op ' filmpje downloaden" kom je heel veel sites tegen waarmee je dat kan doen. Ikzelf heb het ook een aantal keer gedaan omdat ik soms iets echt graag wil bewaren. Als je een link opslaat dan kan je hem soms later niet meer vinden omdat het filmpje dan van internet is verwijderd. Van youtube heb je bijvoorbeeld www.youtubedownload.nl

Succes
Maxime

poster

poster

06-02-2010 om 22:00

Omdat

ik wil het graag downloaden,omdat de juf nog niet zo goed om kan gaan met het net nieuwe digi bord.
dus de juf heeft liever dat het op een stickie staat dan een internet site.
bij google filmpje downloaden intypen heb ik al vele malen gedaan,maar het lukt me gewoon niet.
iemand nog andere ideeen of een link naar een programma ofzo?
alvast bedankr weer.

Nasha 1st

Nasha 1st

06-02-2010 om 22:17

Poster

juf hoeft het niet te begrijpen en als er een link in je presentatie staat gaat ie daar ook vanzelf heen via de comp op school....gewoon de link dus in de spreekbeurt zetten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.