Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

liedewij

liedewij

06-08-2009 om 22:45

Forum archief

Ik wil wat opzoeken in het forum archief. Maar steeds word ik eruit gegooid. Ik vul een aantal dagen in en een onderwerp of een naam. Vervolgens wordt het weer gewist en kan ik weer overnieuw beginnen. Wat doe ik fout?

Liedewij

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liedewij

liedewij

07-08-2009 om 10:13

Zonet

Ik heb al van alles geprobeerd. Zonet nog 99 dagen ingevuld. En als onderwerp maar even "kleuterverlengen". Dan op ok en vervolgens wordt het onderwerp weer gewist en kan ik weer opnieuw beginnen. Zowel bij actief forum als bij forumarchief gebeurt hetzelfde. Ik zal wel wat fout doen maar heb geen idee wat. Zo moeilijk kan het niet wezen dacht ik.

Liedewij

Asa Torell

Asa Torell

07-08-2009 om 10:32

Liedewij

Bij mij wordt het veld met de zoekterm ook altijd weer meteen gewist. Maar de draden die er onder komen te staan gaan dan wel over het gezochte onderwerp. (als het natuurlijk er in staat). Ik zorg trouwens ook altijd dat het vakje met het aantal dagen leeg is bij zoeken in het archief.

Asa Torell

Asa Torell

07-08-2009 om 10:36

Even getest

Teller op 99 dagen, rubriek Ouders en School, term: Kleuterverlengen, levert een stuk of 4 draadjes op (en het veld met de zoekterm is daarboven weer gewist).
Als ik 'kies een rubriek' laat staan komt er niets! Dus ik begrijp niet hoe Pelle het bedoelt dat je in alle rubrieken tegelijk kunt zoeken. Maar als jij dit precies zo test als ik Liedewij, ben ik benieuwd wat je te zien krijgt. Oja, je moet dan wel kiezen voor Zoeken in het Archief, ipv. Actueel Forum.

liedewij

liedewij

10-08-2009 om 15:15

Bedankt en..

Nou het gaat al beter. Wat ik tot nu toe verkeerd gedaan heb weet ik niet maar ik heb nu m'n eigen nick ingevuld en bij verschilliende rubrieken 99 dagen ingevuld en er verschenen inderdaad verschillende reakties van mij. Maar wat als ik nu langer dan 99 dagen terug wil? Dat krijg ik nu ook weer niet voor elkaar.

Een ieder bedankt voor het meedenken tot nog toe.

Liedewij

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.