Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Asje2

Asje2

27-09-2008 om 15:50

(geboorte) kaartjes versturen via internet

Ik woon in de US en wil de NL mensen geboortekaartjes via het internet laten versturen. Dus ik maak het kaartje, vul de adressen in en de website verstuurd deze.

Heeft iemand al weleens zo'n website gebruikt en zijn ze te vertrouwen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

27-09-2008 om 16:32

Asj

Niet voor geboortekaartjes ) want toen mijn kinderen geboren werden bestond internet geloof ik nog niet eens , maar ik stuur heel vaak persoonlijke kaartjes via Hallmark, Greetz en kaartje2go, gaat altijd goed.

Biene M.

Biene M.

27-09-2008 om 16:36

Hier moet je zijn

http://www.geboortepost.nl/

Asje2

Asje2

27-09-2008 om 18:15

Reina en biene

Bedankt, Reina ik wil het op internet bestellen en dan via de normale post versturen.

Ja Biene die had ik ook gevonden, nu zoek ik ervaringsdeskundige die hun ook echt hebben gebruikt en dat de kaartjes ook echt zijn aangekomen....

Dank!

desiree

desiree

27-09-2008 om 21:48

Www.kaartjeposten.nl

http://www.kaartjeposten.nl/ dus. Heb 'gewone' kaartjes via hun gestuurd, maar ook zelfgemaakte. Ook naar het buitenland. Ik vind de prijs heel redelijk, kwaliteit ook en de snelheid perfect.
desiree

MCS

MCS

27-09-2008 om 23:32

Hier ervaring!

Toen wij nog in de USA woonden, gebruikte ik Greetz altijd. Vooral omdat NL zo'n lekker compact land is, met goede postbezorging en weinig externe factoren als tornado's of sneeuwstormen, komen de kaartjes altijd op tijd aan. Ik geloof wel dat als je ze de volgende dag bezorgd wilt hebben, je ze voor 3 uur Ned. tijd besteld moet hebben.
Ik heb zelfs zo onze kerstkaarten naar de hele familie gestuurd. Ideaal! Je maakt een account, waarin zij je kaarten bewaren, je kan nl. ook eigen foto's gebruiken en dat had ik gedaan. De kinders tiptop aangekleed en voor een kerstvoorstelling gezet, avondje pielen en klaar!

MCS

MCS

27-09-2008 om 23:36

Www.greetz.nl

Vergeet ik de link...

Maar het werkt dus, is betrouwbaar, je geeft een eenmalige machtiging af om het bedrag voor de kaart en de postzegel van je rekening af te laten schrijven. Je kan ook met mastercard of visa betalen. Maar ik gebruikte mijn Ned. rekening en dat is altijd goed gegaan.

Succes!

reina

reina

28-09-2008 om 08:38

Kan ook

Per internet bestellen en zelf sturen: Dat kan ook bij de sites die ik noemde (Greetz, kaartje2go), deed ik met Kerst ook.

Asje2

Asje2

28-09-2008 om 18:55

Dank allen

voor de links en tips...

Reina: ik woon niet in NL dus zelf versturen werkt niet!

Ik ga ze allemaal eens bekijken en prijsvergelijken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.