Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Clarisse

Clarisse

04-02-2009 om 16:12

Gedownloade ringtone op je mobiel zetten

Mijn dochter heeft per ongeluk mijn ringtone (bestaande ringtone van Nokia telefoon) verwijderd van mijn mobiel. Nu heb ik het bestand gedownload en opgeslagen op mijn computer. Netwerkkabel aangesloten, maar hoe krijg ik het nu gekopieerd naar mijn mobiel? Bij "kopieren" staat verder niets waar het naar toe kan van mijn mobiel.
Iemand een idee?

Clarisse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sigrid70

Sigrid70

04-02-2009 om 17:18

Software

Bij mijn telefoon zat software die je eerst op je computer moet zetten. Als je dat programma dan opent (en je telefoon hebt aangesloten met kabel idd), dan kan je daar denk ik kiezen om iets te kopieren naar je telefoon.

Groeten
Sigrid

Bij mijn nokia

kan ik ook wel zonder de software dingen overzetten (foto's, ringtones etc).
ga naar mijn computer en kijk of de p.c. je telefoon 'ziet' dan open je die en zoek je de map waar de ringtone in moet (mijn muziek?) en minimaaliseer je 'm (met - bovenin rechts). dan naar de ringtone. rechterknop,selecteren, kopiƫren, dan weer naar je telefoon (die nog onderin de balk staat geminimaliseert) en in die map plakken.
klaar.
zo doe ik het op mijn werk. beveiligt netwerk dus daar krijg je geen software op, zo neem ik werk mee naar huis of van huis naar het werk.
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.