Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mobieltje

Mobieltje

10-05-2009 om 23:43

Gekocht en ontevreden mag ik geld terug vragen

Ik had vorige week maandag of dinsdag een nieuwe mobiel gekocht en ben er niet tevreden mee.

Werkt niet goed valt steeds uit als ik iets wil doen, en de eerste dag kreeg ik ineens een blauw beeld en kon niks meer doen.
Ik moest toen de baterij/accu er uit halen en toen deed hij het weer.

En ik moet heel hard drukken met zo'n pen om iets gedaan te krijgen.

Ik was de volgende dag al terug gegaan en vertelde dus dat mijn mobiel een blauw beeld kreeg.
Hij keek er naar en hij zei, hij is goed ik zie niks verkeerds er is niks aan de hand.

Ja precies op dat moment was er ook niks meer aan de hand.
Hij zei misschien sloeghij even op tilt,ik dacht misschien komt het omdat de baterij leeg was want er gebeurde ook niks meer hij werkte weer.

Maar nu bijna 1 week later vind ik dat hij niet goed werkt,hij is een paar keer uit gevallen toen ik dingen wilde doen met mijn telefoon.
En zegt steeds verkeerde pincode, en na de tweede keer doet hij het wel goed.
En 1 keer kreeg ik donker beeld.

Dan mag ik toch mijn geld terug eisen ?
Of is gekocht gekocht zoals ik een keer hier op de OOL forum had gelezen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mobieltje

Mobieltje

11-05-2009 om 22:25

Terug geweest

Ik ben terug geweest, en ik kon hem niet terug geven want het is een prepay telefoon, alleen met abo kan je hem terug geven.

Maar ik heb alles uitgelegt en hij zegt ik kan hem alleen opsturen en alles beschrijven wat ik verteld heb wat er niet goed aan is.

Hij zegt dat het waarschijnlijk niet aan de telefoon licht, maar aan het geheugen kaartje, maar hij stuurt het toch liever op.

En na 3 of 4 keer repareren krijg je een nieuwe telefoon.

Suzanne

Suzanne

12-05-2009 om 10:19

Ook gehad

Gloednieuwe mobiel van zoon deed raar, terug geweest naar de winkel (zelfde dag nog) en we kregen meteen een ander toestel. Ook dat toestel leverde dezelfde problemen. Het toestel werkte goed met het oude sim-kaartje van mijn zoon en niet goed met het nieuwe wat bij de telefoon zat! Tweede toestel is toen opgestuurd door de winkel en weer kregen we een gloednieuwe terug. Uiteindelijk werkt ook deze alleen goed met de oude sim, dus nu gebruikt hij die maar weer. Misschien is er bij jou ook zoiets aan de hand?
Slechte service van die zaak trouwens, bij ons werd van alles geprobeerd in de winkel zelf en waren ze erg behulpzaam. Wij kregen dus wel een nieuwe mobiel, in eerste instantie van de winkel zelf, in tweede instantie - voorraad van de winkel was toen op - van Samsung. Wettelijk gezien hebben ze gelijk, ze hoeven hem inderdad niet om te ruilen, maar klantvriendelijk lijken ze me niet erg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.