Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

mama 32

mama 32

26-01-2009 om 21:35

Geschiedenis verwijderen ofzo?

Hallo.
Als ik wat wil zoeken op google krijg ik steeds de hele lijst te zien van wat ik allemaal ooit eens heb gezocht. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan verwijderen? Heb het ooit wel eens eerder gedaan maar weet het ff niet meer.
mama32

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoek in google

Als je bij google zoekt op google geschiedenis verwijderen dan vind je 't meteen Kijk bijvoorbeeld hier: http://www.google.com/support/websearch/bin/answer.py?hl=nl&answer=465

De geschiedenis voor een bepaalde dag wissen
Klik op het menu Extra .
Selecteer Geschiedenis.
Blader naar het eerste tijdstip dat is vastgelegd voor de dag die u wilt wissen, en klik op de link Geschiedenis wissen voor deze dag aan de rechterkant.

De geschiedenis voor een langere periode wissen
Klik op het menu Extra.
Selecteer Browsegegevens wissen.
Vink in het dialoogvenster 'Browsegegevens wissen' het selectievakje 'Browsegeschiedenis wissen' aan.
Standaard wist Google Chrome alleen gegevens die in de afgelopen 24 uur zijn verzameld. Als u de browsegegevens voor een langere periode wilt wissen, gebruikt u het vervolgkeuzemenu 'Wis gegevens uit deze periode'. Selecteer de optie Alles om uw volledige browsegeschiedenis te verwijderen.

Klik op de knop Browsegegevens wissen.
succes

Of zo?

Zoekvak: De zoekgeschiedenis wissen
U kunt uw zoekgeschiedenis van de Google Toolbar, Internet Explorer of Firefox wissen. Ga als volgt te werk om de zoekgeschiedenis te wissen:

Zoekvak van Google Toolbar
Als u de zoekgeschiedenis wilt wissen, klikt u op de pijl-omlaag rechts van het Toolbar-zoekvak en klikt u op de link Zoekgeschiedenis wissen

Zoekgeschiedenis in Internet Explorer
Open een nieuw venster van Internet Explorer.
Klik op het menu Extra.
Selecteer Internetopties.
Klik op het tabblad Algemeen op de knop Geschiedenis wissen.
Klik op het tabblad Inhoud op de knop Automatisch Aanvullen.
Klik op de knop Formulieren wissen.
Klik op OK.
Zoekgeschiedenis van Firefox
Open een nieuw venster van Firefox.
Klik op het menu Extra.
Kies Privégegevens opruimen.
Controleer of de selectievakjes 'Browsergeschiedenis' en 'Opgeslagen formulier- en zoekgeschiedenis' zijn ingeschakeld.
Klik op de knop Privégegevens nu opruimen.
Was dit artikel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.