Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

geen computerdeskundige

geen computerdeskundige

05-02-2009 om 11:54

Gespreksgeschiedenis achterhalen

HEb eens gehoord dat als het icoontje van "mijngespreksgeschiedenis" niet meer bij iemands account staat, het dan niet weg is, maar je het via een omweg nog kunt achterhalen/.
Hoe dit te doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje1972

kaatje1972

06-02-2009 om 13:23

Misschien ...

Weet eerlijk gezegd niet precies wat je bedoelt met 'icoontje voor gespreksgeschiedenis' maar onder Extra - Opties - Berichten kun je aangeven of je je berichten/gesprekken automatisch op wilt laten slaan op je pc ... bedoel je dat misschien ?
Kaatje1972

geen computerdeskundige

geen computerdeskundige

06-02-2009 om 15:36

Nee , ik bedoel msngeschiedenis lezen

Nee ik bedoel de smn geschiedenis lezen. Ze hebben bij ons dat dingetje( plaatje) en daar staat "mijn gespreksgeschiedenis"achter. Dat hele ding staat er niet meer, maar je kunt dan de geschiednis nog wel ergens lezen, maar waar en hoe?

kaatje1972

kaatje1972

06-02-2009 om 16:48

Misschien deel 2

En kijk eens bij je MSN onder 'bestand' en dan onder 'gespreksgeschiedenis bekijken' ? Of is dat het ook niet ? Dan verzinnen we nog effe rustig verder

geen computerdeskundige

geen computerdeskundige

06-02-2009 om 20:01

Ook niet

Bij ons zijn we met zijn 5-en op de computer, we hebben allemaal een account. OP het account van mij bijvoorbeeld als je dan "deze computer" aanklikt.Kijg je allemaal van die dingen in beeld, bv uw afbeeldingen, en daar staat ook bij "mijn gespreksgeschiedenis"
Nu heb ik op school een keer gehoord dat kinderen dit dingetje kunnen verwijderen, dan denken ze dat hun hele gespreksgeschiedenis van de computer is, maar het tegendeel is waar, het staat nog wel ergens , maar waarrrrrr

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.