Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Gezocht rugged smartphone

Ik ben op zoek naar een betaalbare rugged smartphone voor mijzelf, het liefst met een wat grotere accu, qua prestaties hoeft het geen super smartphone te zijn, wie heeft er tips, ervaringen?

Wat is de beste Rugged smartphone?

De Xcover Pro
is de beste rugged smartphone in Samsung's aanbod.


Dit is hetgeen ik vond na een rondje google, dan is daar toch simpel op verder te googlen vwb prijzen?

OK dan, dan ben ik degene die het vraagt. Wat is een rugged smartphone? Google geeft weinig duidelijkheid.

Bijtje82

Bijtje82

29-01-2023 om 11:10

MMcGonagall schreef op 29-01-2023 om 09:00:

OK dan, dan ben ik degene die het vraagt. Wat is een rugged smartphone? Google geeft weinig duidelijkheid.

Een robuuste smartphone is zeker nodig als u in zware werkomstandigheden werkt. Deze telefoons voldoen aan militaire testnormen voor bescherming tegen schokken, water, stof, extreme temperaturen en trillingen. Ze zijn ook waterbestendig en kunnen een onderdompeling in water gedurende een bepaalde tijd weerstaan.

Anna-D1982

Anna-D1982

09-02-2023 om 13:16 Topicstarter

Als je er op googled, vind je er wel een hoop, ik had meer gehoopt op persoonlijke ervaring van forum gebruikers. De CAT telefoons zijn al gepasseerd, je betaald voor de naam, maar het blijft plastic rommel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.