Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

*Veertje*

*Veertje*

07-12-2009 om 15:39

Gsm - geen idee wat voor toestel ik moet nemen

Ik ga in januari een nieuwe telefoon uitzoeken. Nu wil ik eigenlijk vnl kunnen bellen, sms'en en het zou lollig zijn als ik m'n mails zou kunnen lezen, maar niet noodzakelijk.
Nu is mijn partner voor mij (zucht, hij is dol op gadget) al weken op zoek en is uitgekomen op de Blackberry Curve 8900. Dit omdat het een applicatie bevat om artikelen in de supermarkt te scannen waarop je kan zien of (in ons geval) iets glutenvrij is.
Is handig maar niet perse noodzakelijk omdat hij dat al op zijn nieuwe telefoon gaat krijgen.
Zijn er mensen die een Blackberry Curve hebben en wild enthouasiast zijn?
Plus: BB heeft een klein toetsenbordje. Wie vindt dat fijner dan een touch screen?
(anders suggesties qua fijn toestel ook welkom)

Groetjes, Veer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Veer

Blackberry ken ik helaas niet, maar mijn man (en toevallig ook mijn moeder) hebben een Nokia 5800 xpressmusic. Is een touchscreen-model en heeft een zeer logische en overzichtelijke menu-structuur, die zelfs voor mijn moeder te begrijpen is (en dat wil best wat zeggen). Het is een redelijk nieuw model dat zich volgens de recensies uitstekend kan meten met de i-Phone. Het sms-gedeelte vind ik zelf ook super handig: je ziet een toetsenbordje op het touchscreen over de hele breedte van de telefoon en met een pennetje of je nagel kun je de tekst typen. Verder zit er internet, e-mail, camera, gps etc. op.

Succes met je keuze.

Chris

*Veertje*

*Veertje*

10-12-2009 om 21:35

Chris!

Dank je wel voor je antwoord Chris. Ondertussen heb ik vriendinnen de vraag gemaild en sommigen zweren bij de Blackberry anderen willen alleen maar een i-Phone.
Ik ben er nog niet uit...
Gr, Veer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.