Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Jolien

Jolien

27-12-2008 om 14:11

Habbo hotel

Hoi,
Ik zit bijna elke dag op habbo hotel. Alleen mijn moeder vindt het niks. Hoe kan ik mijn moeder laten merken dat het wel leuk is??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij

Heeft jou moeder gelijk. Bij habbo hotel is er wel af en toe ouderlijk toezicht nodig. Volgens mij is dat in jou geval niet echt aanwezig gezien je op dit forum post.
Dus dan lijkt mij Habbo hotel ook geen goede site om je daarmee aan het werk te zetten.

Annemieke

Jolien

Ik weet niet hoe oud je bent. Maar mijn zoon doet ook vaak spelletjes op de computer waar ik niks aan vind. Ik kijk dus altijd even mee, hij computert in de huiskamer.Ik weet welke sites hij bezoekt. Je moeder vindt het niks, dat kan. Sommige spelletjes voor zoon vind ik niks aan maar mag hij wel spelen. Anderen vind ik gewoon niet geschikt en mag hij niet spelen.
Dat zijn 2 verschillende dingen. Niet leuk vinden of niet geschikt vinden.
Je moeder vindt Habbo niks aan maar je mag het wel spelen?

Prulletje

Prulletje

29-12-2008 om 15:40

Hahaha!

Omgekeerde psychologie!
Humor!

Prulletje

sita

sita

30-12-2008 om 19:34

Alex en anderen

Laatste keer mijn reactie, wat een gedoe allemaal. Mijn dochter weet heel goed hoe ze met internet moet omgaan en las even met mij mee toen we aan het zoeken warenop het forum naar een ijsbaan....Ze wilde er ook een vraag opzetten,ik twijfelde maar zag er geen kwaad in. Wel heeft ze een eigen account later aangemaakt omdat men daht dat ze het buiten mij om had gedaan. Dus zo zit het en tot nu toe doet ze niet veel meer dat dat onschuldige oerdomme habbo in mijn ogen (buiten hyves en msn en tekenen met paint, en wat spelletjes). Moet ik haar soms nu gaan verbieden een vraag te stellen op Ouders Online????????
Ik vind dat zde best een vraag kan stellen en het dan bij dat onderwerp houden en niet alle andere vragen gaat lezen of beantwoorden. Dat lijkt me een mooie middenweg, punt.

MaximeM

MaximeM

01-01-2009 om 13:17

Alex heeft geen verstand van hyves

Hallo Alex,

Ga eens na hoe iets zit voordat je er wat over beweert !
Op hyves kan je in ieder geval je woonplaats en leeftijd zó invullen dat niemand het kan lezen. Bij de privacy instellingen kan je bij ieder antwoord wat je invult (als je al de behoefte hebt om je werkelijke woonplaats in te vullen) kiezen wie het mag zien: niemand - alleen vrienden - vrienden van vrienden - hyvers. Dus dan zou je alleen nog een voornaam en foto kunnen opzoeken. Daar kan je natuurlijk ook een ander plaatje neerzetten als je werkelijk anoniem wilt blijven. En vragen om toegevoegd te worden is neem ik aan niet zo'n probleem, ik voeg alleen mensen toe die ik ken en die ik leuk vind.

Maxime

Nasha the first

Nasha the first

02-01-2009 om 19:12

Yep

Alex, je hebt me door, zo heb ik al die tijd al een foto van Pamela Anderson in badpak als profielfoto om zo leuke mannen te treffen, waarom reageer je nou nooit eens )

Man, get a life!

MaximeM

MaximeM

03-01-2009 om 01:22

Geen vreemden toevoegen

Ook dat probleem is zo opgelost, je voegt gewoon geen vreemden toe.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.