Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Habbo.nl

iemand ervaring daarmee??

Mijn zoontje van 6 wil graag op habbo spelen?? Dat doen vriendjes van hem ook.
Ik heb even gekeken en snap er werkelijk niks van,iets met n hotel en kamers en lobby en mensen die met elkaar praten.

Weet iemand of het wat voor jongere kids is of is het echt wat voor oudere kids (misschien zelfs pas voor volwassenen?)

alvast bedankt. Heb al gezocht in het archief maar kon niks vinden.

gula

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
gula

gula

30-11-2008 om 20:01 Topicstarter

Gedaan

en niks gevonden!
behalve over hyves, leeftijdsgrens voor film en spel, iets over maple story (?) en mediawijs.

Nergens springt er gelijk habbo in het oog! Niet bij het zoeken in het actuele forum, alle rubrieken, 99 dagen en ook niet bij het forum archief.

Zal toch niet zo zijn dat ik, bij wat er wel gevonden wordt, heel de draadjes moet lezen?
Nou daar zal ik dan van de week eens voor gaan zitten...

gula

Habbo

Habbo

30-11-2008 om 21:59

Vreemd

Ik ga naar Forum archief, zoek onder deze rubriek, tik Habbo in en het eerste draadje wat ik tegenkom gaat al over het Habbo Hotel (staat in titel, 2de draadje trouwens ook)
Maar persoonlijk zou ik mijn 6-jarige niet laten spelen daar, er zitten ook veel oudere kinderen op, ik vind 6 gewoon te jong voor elk online spelletje.

gula

gula

02-12-2008 om 15:58 Topicstarter

Thx

nu snap ik wat ik fout doe, dacht dat ik bij dagen altijd wat in moest vullen, wist niet dat ik dat leeg kon laten.... oops.

En tis niet zo dat ik mijn kind aan habbo moet zetten hoor pelle, hij komt er mee thuis van school en hoort het van zijn vriendjes met buiten spelen.

Alex ook bedankt voor je reactie, maakt me wel aan het schrikken eerlijk gezegd.

Zo en nu maar eens zonder dage in te vullen het archief doorspitten

gula

ilsepilse

ilsepilse

04-12-2008 om 00:16

Niet doen

mijn kinderen mogen er ook niet op ! en zes jaar is zeker jong !
ilse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.