Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Massi Nissa

Massi Nissa

30-08-2009 om 20:56

Help! geluid weggegooid

Heb vandaag eens even fijn allerlei overbodige software van onze pc gegooid. En wat blijkt nu, dat programmaatje "Sound Blaster" ofzoiets (weet dus niet meer precies hoe het heette) was het geluid van de computer! Wat ik ook doe, ik hoor niks meer. Wat stom. Weet iemand of en hoe ik dat geluid er weer op krijg?
Groetjes
Massi (een ukkel)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zit het niet

Nog in je prullenbak?? (misschien heel stom hoor,maar dat is mij weleens gebeurd, dan kan je het gewoon terugzetten!!!) Gr.Suus

Toevallig xp?

Zet 'm dan even'terug' door te klikken op programma's, bureau-accesoires, systeemwerkset, systeemherstel. Je komt dan in een programma waar je als het ware 'terug in de tijd' gaat. Klik naar een datum vóórdat je het geluid verwijderde en herstel de configuratie naar dát moment.
Nu moet het weer goed zijn.
Anders is er altijd nog de mogelijkheid om het programma soundblaster online te zoeken en te downloaden en te installeren.
groeten albana

Massi Nissa

Massi Nissa

31-08-2009 om 15:54

Lukt niet

SuusMaria, helaas, de prullenbak had ik al uitvoerig bestudeerd . Albana, dat terugzetten via systeemherstel lukt niet omdat hij beweert dat er geen wijzigingen zijn aangebracht sinds eind juli (de laatste datum die ik probeerde). Ik ga soundblaster (als dat inderdaad de naam was, ik weet het niet eens meer zeker, zucht, ik dacht dat het een spelletje was) even online opzoeken en dan installeren. Progress report will follow, haha.
Groetjes
Massi

Massi Nissa

Massi Nissa

31-08-2009 om 21:32

Nou jaaaaa

Drie verschillende softwareversies geinstalleerd, werken alledrie niet. Moest er ook nog allerlei andere rommel voor downloaden, Vuze en Mininova en weetikveel. Ik had het bijna opgegeven (lees: broertje gebeld, haha) toen ik ineens dacht: laat ik de Help-functie van Windows proberen. In twintig jaar tijd nooit gebruikt, altijd gedacht dat die Help-functie speciaal bedoeld was om digibeten een geestelijke instorting te bezorgen, geintje van de nerds. Wat blijkt, binnen vijf minuten had-ie via een wizard het besturingsprogramma opgespoord, gedownload en geinstalleerd. Sjonge.
Groetjes
Massi

Nasha 1st

Nasha 1st

31-08-2009 om 22:04

Lol

daarom heet het nou, HELP! hahahha, fijn dat je weer kan horen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.