Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

An

An

11-04-2010 om 14:24

Help!openen belastingdocument

Help!

Ik wil graag een wijziging doorgeven in de opgave voor de kinderopvang. Maar ik kan niet meer in het document. De pc geeft aan dat hij het bestand niet herkent. Ik kom er niet achter wat ik nu moet doen. Wie kan mij helpen???????

Groet en alvast bedankt! An

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

An, kun je het programma Kinderopvang aanvragen of wijzigen wel openen? Of gaat het daar al mis?

Chris

An

An

12-04-2010 om 18:52

Nee

Ik krijg het vanaf mijn computer niet geopend. Dus het programma wat ik gebruikt heb om de gegevens digitaal te versturen. Ik kan wel weer een nieuwe downloaden en ook geopend krijgen. Ik doe vast iets heel sufs fout.......

Bedankt voor het reageren!

An

Nasha 1st

Nasha 1st

12-04-2010 om 21:37

Heb je

na het verzenden een nieuwe gedownload en geopend? Dan weet ik het al....dan heeft ie je programma overschreven en ben je hm kwijt (is mij ook een keer overkomen namelijk.....)

merene

merene

12-04-2010 om 21:57

Bestaand bestand openen

Rechts onderin kun je op "open bestand" klikken. Dan vink je "bestaande aanvraag of wijziging" aan. Als het goed is kun je hem dan selecteren en openen.

merene

merene

12-04-2010 om 22:00

Aanvulling

Nu ik teruglees, lees ik dat je het programma niet opgestart krijgt. Dan zou ik toch een nieuwe downloaden en openen. Daarna rechtsonder het bestand openen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.