Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Lynna

Lynna

02-12-2008 om 17:09

Hervullen hp cartridges kan niet?

Ik heb mijn hp printercartridges laten navullen, nadat ik ze al een eeuwigheid niet had gebruikt. Nu doen ze het nog steeds niet. Ik heb gechat met Hp die zegt dat het komt omdat ze over datum zijn. Maar waar slaat dat op? Ze zijn gevuld, opgeschud, ze zouden het helemaal moeten doen.

Kent iemand dit probleem en kan ik er nog iets aan doen?

Ik heb overigens een hp f380.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

02-12-2008 om 18:41

Reset lukt niet

Ik heb geprobeerd ze te resetten, maar het lukt niet. Je moet namelijk telkens een testpagina kunnen uitdraaien en zelfs dat doet ie al niet.
Ik heb nu 20 euro aan navul uitgegeven en heb de neiging om gewoon maar een nieuwe printer voor mijn macje te kopen. Is dat wijsheid?

Lynna

Lynna

02-12-2008 om 19:55

Nieuwe driver lukt ook niet

Nieuwe drivers voor de mac geinstalleerd. Nu ziet hij wel een kleurencartridge, maar de zwarte ziet hij nog niet. Toch maar nieuwe kopen?

Vraag

Wrijf over het koperen stukje. Komt er inkt uit? Kan zijn dat dat verstopt zit, inkt ingedroogd. Evt. met wat spuug proberen schoon te krijgen.

Kan wel hoor

Maar waarschijnlijk zijn jouw cartridges te lang leeg geweest.
Ik vul de mijne altijd zelf bij. Zwart is perfect, kleur wijkt wel iets af.
Mijn navulzet kost 5 euro, en ik kan ze dan zo,n 10 keer bijvullen.
Mijn dochter heeft als hobby om kleurplaten uit te printen, haha,
groetjes Melanie

Lynna

Lynna

03-12-2008 om 17:15

Nieuwe gekocht + vraag melanie

Ik heb vandaag toch maar een nieuwe gekocht en kreeg het bedrag van de navulling terug. Prima service.
Maar zelf navullen lijkt me ideaal. Waar koop je navullingen Melanie?

Gewoon bij

de blokker of bij de aldi, de blokker heeft het standaard is assortiment geloof ik, de aldi 2 x per jaar,
groetjes Melanie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.