Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Croontje

Croontje

04-11-2008 om 16:14

Hoe adres verwijderen

Ben de computer een beetje aan het opschonen (bestanden verwijderen enzo) en nu vroeg ik me dit af: als je op het blauwe pijltje van de adresbalk van internet drukt(dat naar beneden wijst), krijg je een 'lijstje' met websites waar ik als bezoeker vaak te vinden ben.
Hoe verwijder ik dat lijstje met al die websites? M'n schoonvader komt binnenkort wat doen op mijn computer en ik wil niet dat ie ziet waar mijn man en ik zoal mee bezig zijn (lees: sekssites bezoeken enzo :-O).
Weet iemand hoe dat moet?

Groet, Croontje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Onder die balk

heb je een andere balk daar staat : bestand, bewerken, beeld, favorieten,extra en help.
klik op de extra in die balk dan opent zich een menu en helemaal onderaan staat: "internetopties" klik daarop en dan heb je een grijs rechthoekje en daar staat een stukje met: "browsergeschiedenis" eronder staat een blokje met "verwijderen" . klik op de blokje en je krijgt wéér een ander menu en daar staat hélemaal onderaan : "alles verwijderen " en dat is 'm.
nu is alles wat je bedoeld weg.
groeten albana

Croontje

Croontje

04-11-2008 om 20:38

Albana

Jajajajaaaa, het werkt! Nu maar hopen dat het wegblijft... Bedankt!

Groet, Croontje

Miss M®

Miss M®

04-11-2008 om 20:39

Ccleaner...

Wat is dat?? En hoe kun je die gebruiken?
En... misschien een hele domme vraag: maar wat zijn Cookies? Waar worden die oor gebruikt?
Groet, Croontje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.