Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

roanne

roanne

20-11-2008 om 20:16

Hoe kan ik een forum starten

Hoi!
Ik heb een MSN groep opgericht, jaren geleden. We wisselen daar met een groep ouders informatie uit over blinde en slechtziende kinderen. MSN gaat die service opheffen en ik moet dus een andere vorm bedenken. Nu ben ik geen computerexpert en vraag me af hoe nu verder. Een website? Het liefst zou ik een forum starten, dat is overzichtelijker. Ik heb er al wat bekeken (gratis forums) maar heb tot nu toe nog eigenlijk niets interessants gezien. Wie kan me helpen? Heeft Yahoo een overzichtelijke vorm? Ik ben ook lid van een groep daar maar vind het tot nu toe niet echt overzichtelijk.
Wie heeft tips?
Roanne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Clubs?

Is clubs wat voor jullie? Vind ik vrij overzichtelijk, en heeft vrij veel mogelijkheden. Je kunt zelf kiezen of de club besloten is of niet. Bovendien is alles in het Nederlands, zodat het wat makkelijker 'moderaten'is.
Yahoo is wat lastiger.

roanne

roanne

20-11-2008 om 22:44

Mamakiekie

Ik heb gekeken en het ziet er wel mooi uit!
Ik vraag me alleen af of je als beheerder moet gaan betalen. Vind jij het forum van clubs overzichtelijk? Ik heb ook al zitten denken om aan te sluiten bij een bestaande stichting en daar een forum op de website te plaatsen (besloten).
Maar op clubs kun je meer je eigen invulling geven en dat spreekt me wel aan.
Dank je voor de tip,
Roanne

Geen idee

Ik heb geen idee of je moet betalen voor een club. Wij hebben een besloten club met onze familie. Ik kan wel eens informeren of dat zo is, en zoja, wat de kosten hier dan van zijn.
Onze familiesite is alleen toegankelijk voor (en te zien) voor de leden.
Bij clubs is een forum, een kopje links, een fotoalbum, een poll, en nog andere mogelijkheden beschikbaar. Het forum is gerangschikt per draadje, waarbij het draadje met de nieuwste reactie bovenaan staat. Je kunt niet de reactie met titel in het voorblad zien.

roanne

roanne

21-11-2008 om 18:46

Het lijkt me wel wat

Bedankt voor de tip mamamiekie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.