Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tirza G.

Tirza G.

08-12-2009 om 22:42

Hoe kan ik zien of een dig camera goed in donkere ruimtes kan filmen?

Ik heb een filmcamera die nog met van die kleine cassettetjes werkt. Op zich een leuk ding wat het goed doet, maar binnen (bij schaars licht) komt hij niet geweldig uit de verf. Vorig jaar een Canon-digi.fototoestel gekocht, waarmee je ook filmpjes kunt maken en die is véle malen beter.
Op zich vind ik een filmcamera fijner werken en bovendien wil ik vaak fotograferen én filmen, dus ik neig naar een nieuwe digitale filmcamera. Maar hóe kom ik er nou achter wat de kwaliteit is van filmen in schaars verlichte ruimtes? Ik weet al van alles van megapixels en MB's opslag-capaciteit, maar dit gegeven - is dat ook ergens aan te relateren? Er is er aankomende week eentje in de actie bij de Aldi, lijkt me leuk om eens te proberen (vooral omdat dat SD-kaartje me zo handig lijkt bij uploaden enzo), maar ja, ik vind 149 dan weer nét te veel om het effe te proberen

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

09-12-2009 om 08:43

Gewoon proberen

Bij de Aldi breng je de camera gewoon weer terug als het niet bevalt. Dus gewoon filmen in huis met slecht licht, film op pc zetten en daar beoordelen. (op een schermpje van de camera ziet het er meestal beter uit dan op de computer)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.