Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

mp3tje

mp3tje

06-03-2009 om 10:37

Hoe krijg ik muziek van de computer op mijn telefoon?

Kan iemand mij helpen? Ik wil graag mijn favoriete nummers downloaden. Ik moet eerst Mp3 bestanden op mijn comp. krijgen. HOe doe ik dat precies? Kan iemand van jullie dat in begrijpelijke taal uitleggen want ik weet totaal niet hoe dit moet.

Dank je wel alvast.

MP3tje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

06-03-2009 om 11:21

Via bluetooth?

Heb je op je telefoon bluetooth?
Je kan dan een bluetooth stickje kopen en dan bestanden van je pc naar je telefoon zetten en omgekeerd.
Wel bluetooth dan op je telefoon activeren als je gaat kopieeren.

Minet

Minet

09-03-2009 om 10:34

Via kabeltje?

Zat er bij de telefoon een kabeltje waarmee je hem aan de pc kunt koppelen?
Zodra je de telefoon hebt gekoppeld aan de pc ziet de pc hem als een nieuwe externe harde schijf. Je kunt dan de muziek simpelweg kopieren vanaf de plek waar je het nu hebt staan.

Groetjes, Minet

Suzanne

Suzanne

13-03-2009 om 11:32

Stappen

Hoi MP3tje,
Ga proberen het je in stappen uit te leggen. Allereerst zul je nummers moeten downloaden, dit kun je bijvoorbeeld doen met Bearshare of Limewire, kijk maar eens op http://nl.bearshare.com/ Je download het programma, daarna kun je zoeken naar de songs die je wilt en vervolgens gaan downloaden. Het programma zet ze zelf in een mapje - dat kan even zoeken zijn, goed opletten als je het programma installeert!
Als je dan een aantal liedjes hebt gedownload, kun je ze op je telefoon zetten. Dat kan op verschillende manieren. Heb je een los geheugenkaartje in je telefoon zitten, dan kun je die eruit halen en in de cardreader van je computer doen. Of je telefoon met een kabeltje aan je computer 'hangen'. In beide gevallen krijg je een externe schijf (kijk in 'deze computer' als je niet weet waar je zit, bijv. G of H of zoiets). Je kunt dan in je map met muziek gaan, op de gewenste song gaan staan met je muis, met de rechtermuisknop klikken en dan 'kopieren' aan klikken. Daarna ga je naar de externe schijf waar je telefoon zit, die open je, en klik je weer op de rechtermuisknop 'plakken'. Even later staat het nummer in je telefoon/op je geheugenkaartje.
Deze stappen staan ook erg duidelijk beschreven op www.duken.nl Succes!

mp3tje

mp3tje

17-03-2009 om 11:07

Dank je wel suzanne!

ik ga het morgen proberen.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.