Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Monica70

Monica70

18-01-2010 om 16:33

Hoe muziek op een samsung star zetten

Graag wil ik wat muziek op mijn mobiel zetten, een Samsung Star. Ik heb echter geen idee hoe dat moet en ben na een tijd googlen helaas ook niet wijzer geworden.
Weet iemand dit misschien?

Bij voorbaat veel dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monica70

Monica70

18-01-2010 om 21:19

Dank, maar...

Lara, bedankt, nu kan ik al wat maar helaas nog niet heel veel (ik ben echt een leek hierin):
waar haal ik nou muziek vandaan van mijn pc wat ik op mijn mobiel krijg? Cq hoe doe ik dat?

Monica

Heb je geen muziek op de pc staan?
(´mijn muziek´)
Zo ja, dan sluit je vast die usb kabel aan tussen de telefoon en de pc, dan ga je naar mijn muziek, klikt rechts op het nummer wat je wilt overzetten, kies voor ´kopiëren naar´ dan verschijnt er een lijst waarin jouw telefoon wordt genoemd, daar klik je op en dan gaat ie.

Wil je meer nummers tegelijk, dan kan het waarschijnlijk wel door de controlknop ingedrukt houden terwijl je op allerlei nummers klikt, deze worden dan blauw en daarna klik je op de RECHTER muisknop en kiest weer ´kopiëren naar´ ..etc.etc..

Monica70

Monica70

20-01-2010 om 09:56

Het lukt niet! en benina...

Het lukt me niet!
Ik wil overzetten van een Apple pc naar mijn mobiel.
Als ik op mijn pc naar Itunes ga, waar ik een hele lijst aan muziek heb staan, dan zie ik nergens iets waar ik op kan klikken om het over te zetten.
Ook op mijn mobiel weet ik niet wat ik in moet toetsen cq naar welk hoofdstuk te gaan.
Het enige is dat ik weet dat ik die kabel tussen mijn mobiel en pc erin moet doen maar verder kom ik dus niet. Help!
En alvast weer bij voorbaat dank; ik voel me echt heel onnozel!

Benina, mijn mobiel bevant heel goed.
Je kunt 'm inderdaad instellen dat hij zeg maar op slot gaat na zoveel tijd zodat er niet per ongeluk toetsen ingedrukt worden (vergrendelen en ontgrendelen).

Ik heb nog niet meegemaakt en/of gehoord van per ongeluk sms versturen.

Het zgn beschermplaatje zit er niet bij, moet je zelf erbij kopen.

groetjes

Linda99

Linda99

20-01-2010 om 10:02

Bij mij

Ik heb geen Star maar een Jet maar volgens mij werkt het hetzelfde. Ik kan met de pc via Windows Verkenner makkelijk dingen op de telefoon zetten (met de kabel). Hoe dat bij een Mac werkt moet je me niet vragen

Sarcas

Sarcas

24-01-2010 om 18:10

Oei!

Oh jee.
Samsung en Mac zijn niet de beste vriendjes...

Het kan, maar het is niet heel eenvoudig op te zetten. Als het eenmaal werkt, dan is het verder vrij simpel... Als het je ondertussen zelf nog niet is gelukt, geef dan even een gil hier, dan zal ik verder uitzoeken hoe en wat. Wat ik wel moet weten is:
- Wat is de versie van je Mac? (Ga naar het appeltje linksboven en kies 'Over deze Mac')
- Als je je mobiel met de kabel op je Mac aansluit, en je kiest op je mobiel voor 'Massa-opslag', verschijnt er dan een nieuwe schijf/mapje op je bureaublad? (Kan even duren).
- Ik ken de Star niet, maar handig om vast uit te zoeken als het punt hierboven werkt is hoe de map heet waar op de Star uiteindelijk de muziek in terecht moet komen. Vaak iets met 'audio' of 'music'.

Op z'n primitiefst sleep je mp3 bestanden in dat mapje. Er zijn ook (gratis) programmaatjes die je daarbij helpen. Als ik die moet uitleggen moet je even antwoorden op de bovenstaande vragen.

Groet,

S.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.