Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Hoe stukje foto uit andere foto halen?...

vóór ik ze laat afdrukken. Weet iemand dat?
Ik heb 2 bijna dezelfde foto's van onze drie kinderen. Alleen staat op de ene mijn zoontje heel leuk en op de andere staan mijn dochters heel leuk. Nu heb ik ooit eens geleerd hoe ik dan een stukje van de foto uit kan knippen via een bewerkingsprogramma en dat in de andere foto kan plakken.
Ik weet dus alleen niet meer hoe dat moet. Wie kan mij helpen??
groetjes, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

24-10-2009 om 19:52

Welk bewerkingsprogramma heb je?

Zonder te weten met welk bewerkingsprogramma je werkt is het wat lastig om je vraag te beantwoorden. Welke heb je?

Maxime.M

Maxime.M

24-10-2009 om 19:55

Met photoshop

Hoi,

Dat doe ik zelf altijd met photoshop. Knippen uit de ene foto, plakken in de andere en dan de randjes met een gum bijwerken.

Maxime

sonj@

sonj@

24-10-2009 om 21:15 Topicstarter

Ik heb ...

picasa, maar daar kun je volgens mij alleen grote vlakken knippen en plakken (als dat al kan).
Een tip voor een programma is dus ook welkom. Ik zal in ieder geval eens kijken voor photoshop.

Linda99

Linda99

24-10-2009 om 23:03

Handig

Een niet al te groot en gratis fotobewerkingsprogramma is Photofiltre. Kun je dit trucje ook mee doen. Via Google kun je vele download-sites vinden.

Dat kan ook in paint

In paint (standaard bij windows) kun je heel eenvoudig een stukje afsnijden. Let op, als je de onderkant of andere zijkant wilt afsnijden moet je kiezen voor Image, flip and rotate. Makkelijker kan bijna niet.

reina

reina

25-10-2009 om 14:43

Ii gebruik

Ik werk met HP photo and Imaging of met Irfanview, bij allebei gaat een stukje uit een foto knippen heel makkelijk.

sonj@

sonj@

26-10-2009 om 13:16 Topicstarter

Gelukt

met Paint.
HP photo and Imaging hadden wij ook op de computer, maar op één of andere manier, kan ik dit programma niet meer openen.
Bedankt voor jullie tips
groetjes, Sonja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.