Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Hulp nodig bij hyves (foto's en krabbels)

Ik heb besloten mijn foto's op hyves af te schermen (te blocken). Dat hebben we dus gedaan: alle foto's in een album, alleen zichtbaar voor "vrienden". Nu kunnen mensen die nog niet "vriend" zijn, ook ineens geen krabbel meer achterlaten, en daar baal ik wel erg van!! Weet iemand hoe je wél je fotoalbum kunt blocken, maar NIET tegelijkertijd ook je krabbels?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiegel

Fiegel

20-09-2009 om 19:53

Jahoor, dat weet ik

Ga naar je hyves (logisch..), klik helemaal rechtsboven op "mijn menu" en klik dan op "privacy". Op de pagina die je nu krijgt kun je per onderdeel van je hyves instellen wie het mag zien.
Succes!

Starry Night

Starry Night

20-09-2009 om 20:17

Hyves heeft wel eens kuren trouwens

Zo werkt bij mij de functie niet waarin je www-tjes alleen voor bepaalde groepen in je vriendenbestand zichtbaar kunt laten zijn. Zodra ik dat doe, dan kan helemaal niemand mijn www-tje meer zien. En dat is echt een fout bij Hyves zelf (heb er uitgebreid met hen over gecorrepondeerd. Oplossing: een ander account aanmaken. Ja, dahag.

Fiegel

Fiegel

20-09-2009 om 20:23

Ot starry night

Ik heb ook verschillende vriendengroepen en ik heb dus nog nooit ergens gezien dat ik de www of een blog ofzo alleen voor een bepaalde vriendengroep kan maken...Jij kunt het blijkbaar wél doen, alleen werkt het niet? En ik kan dat helemaal niet doen...

Geerke

Geerke

20-09-2009 om 22:43 Topicstarter

Voor hyvers.... en nog zoiets raars

Hm, Fiegel, daar heb ik gekeken en wat ik al dacht klopt: Achter "Who may see my scraps and post new scraps" heb ik "hyvers" geselecteerd, en toch kan het niet??? Vind ik zo vreemd!
Daarnaast merkte ik, om even als een "buitenstaander" naar mijn eigen hyves te kunnen kijken, dat toen ik uitlogde, en bij "zoeken" mijn voor- en achternaam intypte, mijn hyves te zien kreeg! Dat is toch raar??? Mijn achternaam heb ik alleen zichtbaar voor vrienden! Dan moet het toch niet opzoekbaar zijn voor elke hyver??

Fiegel

Fiegel

21-09-2009 om 12:06

Geerke

Soms duurt het bij hyves even voordat een verandering zichtbaar is, als ik bijvoorbeld nieuwe vrienden toevoeg, dan duurt het soms een paar dagen voordat iemand echt in mijn lijstje staat. Misschien dat dit bij jou ook zoiets is?

Overigens heb ik alles op hyves alleen zichtbaar voor vrienden, als anderen mij een berichtje willen sturen dan kan dat altijd via een privébricht (zie posting van Pelle).

Starry Night

Starry Night

22-09-2009 om 00:35

Fiegel en niet-hyver

Fiegel, wanneer je een www-tje aanmaakt, dan kun je - als het goed is, ik wel dus - bij de optie 'Wie mag het zien' kiezen uit een hele riedel, waaronder 'Een deel van je vrienden'. Die vrienden moet je dan eerst natuurlijk wel in categorieën indelen, waarbij je erop let dat iedere vriend slechts in 1 categorie mag staan. Dus is je broer tevens je collega, dan moet je kiezen: schaar ik hem onder 'familie' of onder 'collega's'.
En niet-hyver: ik snap niet zo goed waar je op doelt, maar wanneer jij op mijn naam zou zoeken, dan zie je alleen mijn profielfoto, mijn naam, het aantal vrienden dat ik heb, mijn bureaublad en verder de prikkelende opmerking 'Profiel niet zichtbaar ; Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen'. Dus ik begrijp niet wat je bedoelt.

Fiegel

Fiegel

22-09-2009 om 11:53

Nou zeg...

Heb nog eens gekeken bij het aanmaken van een nieuwe WWW, en inderdaad: daar kan ik kiezen voor een deel van mijn vrienden. Had daar al eerder gekeken maar zag het toen niet staan. Toch eens een keertje porberen dus!

Starry Night

Starry Night

22-09-2009 om 15:41

Ik snap je niet-hyver

Had je niet goed begrepen

Geerke

Geerke

22-09-2009 om 19:11 Topicstarter

Dank ik weet het nu

Ah bedankt mensen! Pelle tja, waarom, waarom, ik weet het eigenlijk niet. Wilde eerst ook mijn foto's niet afschermen, ben daar gewoon zoooooo trots op zo, maf!! Mijn man echter vond dat we het moesten afschermen. Dus overstag gegaan want hij heeft natuurlijk vet gelijk! Niet-hyver en anderen, dank dank.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.