Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Telebel.

Telebel.

14-12-2008 om 12:59

Hyves

Naar aanleiding dat ik een persoonlijke uitnodiging kreeg van Merla op hyves, heb ik vanmorgen een speciale hyves aangemaakt voor OOL.

Ik kan er nog wel wat vriendinnetjes bij gebruiken.

Telebel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nodig me maar uit

ik sta ook wel bij merla en pelle op de hyves blauwe bank en blond haar beetje onderste boven.gezellig

Telebel.

Telebel.

14-12-2008 om 13:38

maar zowel pelle als merla zijn afgeschemd, ik heb merla vanmorgen persoonlijk uitgenodigd op de Telebel hyves.
Ze had mij namelijk op mijn eigennaam uitgenodigd, en ik heb het liever via de telebel hyves vandaar.

Telebel.
ps het duurt een tijdje voordat mijn hyves te vinden is, anders probeer het morgen zelf ff.

Telebel.

Telebel.

14-12-2008 om 13:45

Branca2

Ik heb je gevonden, (na enig speurwerk)

Telebel.

Nasha the first

Nasha the first

14-12-2008 om 13:56

Er is een Ouders Online hyves

weet niet wat jij hebt aangemaakt, maar er is al een ool hyves )

http://oudersonline.hyves.nl/

Telebel.

Telebel.

14-12-2008 om 14:02

had ik gezien, en ben dr ook lid van geworden, maar ik heb ook een eigen telebel hyves gemaakt.

Telebel.

tonny

tonny

14-12-2008 om 14:03

Ik zie geen voordeel in Ouders Online-hyves

het contact hier volstaat, wat mij betreft, tenminste wel als het om mensen zoals zij onder hun nick hier aanwezig zijn.

Een hyves met uitsluitend nicks, dat is mij teveel een dubbelleven. Eén leven vind ik mooi zat

tonny
(wel op hyves, maar gewoon onder eigen naam)

Lyke

Lyke

14-12-2008 om 15:04

Gewone Ouders Online hyves

Ik wist niet eens dat er een ouders online hyves was. Ben gelijk lid geworden. Gewoon idd onder mijn eigen naam.
Lijkt me het handigst, ipv allerlei subgroepjes. Misschien wel leuk om over bepaalde onderwerpen een eigen hyves te maken, maar niet een algemene.
Enne, vriendinnetjes die me willen uitnodigen... heel graag, maar ik vind het niet leuk om alleen maar opvulling van de vriendenlijst te zijn. Af en toe een bericht wordt wel op prijs gesteld.

Nasha the first

Nasha the first

14-12-2008 om 19:44

Ik sta ook

op de ool hyves, met mijn eigen naam, slechts een aantal mensen hier weet wie er achter mijn nick schuilgaat, die zouden mij kunnen vinden.

Hyvertje

Hyvertje

15-12-2008 om 09:48

Even een vraagje voor lyke

Je schreef dat je ook af en toe een berichtje op prijs stelt, maar stuur jij dan ook zo af en toe een bericht naar iedereen in je vriendenlijst? Of reageer je alleen maar terug?
Ik merk dat ik vaker wat stuur naar mensen in mijn lijst dan dat ik wat terug krijg en ook wel eens verwijderd bent om die reden, terwijl diegene nooit wat naar mij stuurde.

Starry Night

Starry Night

15-12-2008 om 16:34

Hyves

Geen haar op mijn heufd die erover denkt mijn hele hebben en houwen in een anonieme groep als OOL te gooien. Is nou juist die anonimiteit hier niet prettig? Een forum is een forum, Hyves is Hyves. Op een forum forum je, en als het met mensen klikt dan zoek je elkaar uiteindelijk privé toch wel op en dan ga je gezellig mailen. Of chatten hier, dat kan ook. Toch...?

(ik heb trouwens een Hyvespagina maar weet nog steeds niet helemaal waarom eigenlijk)

reina

reina

15-12-2008 om 18:58

Starry night

Voor onze familie is hyves dé plek om elkaar even snel op de hoogte te brnegen van nieuwtjes, elkaar even snel foto's te laten zien etc. Zelfs mijn moeder van 76 zit dagelijks op hyves.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.