Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

23-03-2009 om 11:40

Hyves vriendenverzamelwedstrijd?

Na veel aandringen van dochter (en omgeving) hebben we samen voor haar een hyves aangemaakt. Lekker afgesloten alleen voor vrienden te bekijken. De vrienden stromen toe.. We hebben afgesproken om samen de boel te gaan bijhouden en dat gaat eigenlijk prima. En ja haar computervaardigheid blijft me verbazen.

Gisteren kregen we weer een aanmelding van iemand die vrienden wilde worden; deze gaf aan mijn dochter te kennen via vriendin X. Maar wij kennen de persoon in kwestie dus helemaal niet.. staat trouwens wel bij vriendin X als vriend aangemeld (maar ja vriendin X maakt er een sport van zoveel mogelijk vrienden te verzamelen).

Ik heb er geen lekker gevoel bij en dochter (uit zichzelf) ook niet, ze gaat deze persoon sowieso niet als vriend bevestigen (want het IS geen vriend).

Ik heb het idee gekregen dat de meeste hyvers vooral zoveel mogelijk vrienden willen maken.. is dat inderdaad zo? Voor ons het is allemaal vrij nieuw. Wel erg blij dat we haar profiel volledig op 'alleen vrienden' hebben gezet en niet zoals regelmatig aanbevolen op 'vrienden van vrienden' (dat is dus blijkbaar de halve wereld..)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

23-03-2009 om 13:59

Ja stom

Ik zit zelf op hyves en mijn dochter ook, sommige van haar vriendinnen hebben over de 200 vrienden. Absurd want ze kennen die mensen niet eens (vrienden van vrienden inderdaad) en ze zal die mensen ook nooit aanspreken. Maar waarom ze dan op je vriendenlijstje moeten, ik denk inderdaad omdat dat stoer staat. Ik ben zelf selectief over wie ik toevoeg, en eigenlijk heb ik al maanden niemand meer toegevoegd, op een gegeven moment is je lijstje toch vol.
Ach en verder, ik gebruik het amper, dochter eigenlijk alleen om leuke foto's en filmpjes van vriendinnen te bekijken (gewone youtube muziek clipjes) en ze pimpt haar hyves iedere keer weer opnieuw, dat vindt ze leuk om te doen.

Maxime

maan.

maan.

24-03-2009 om 14:08

Bedankt.

Bedankt tot nu toe.

Dochter heeft vriendin X gevraagd wie de onbekende dan wel niet mag zijn.. het blijkt een vriendin van haar buurmeisje.. erg vaag dus en voor mijn dochter dus nog steeds een onbekende. En dat laten we lekker zo; mijn dochter wil alleen 'echte' vrienden op haar hyve.

Ik verbaas me trouwens over de tip om een profiel op MSN aan te maken.. juist over MSN hoor ik toch veel negatieve dingen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.