Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

buzz

buzz

30-01-2011 om 08:11

I phone zoon van 5


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jolijt

Jolijt

06-02-2011 om 09:04

Jade

Je ziet op de ipad gewoon het beeld van je omgeving hoor... tot je afdrukt om de foto te maken
Kijk maar eens naar de nieuwe ipod touch in de apple store; je kunt het zicht van de camera zelf twee kanten opzetten, van je af en naar je toe.

buzz

buzz

06-02-2011 om 09:55

Jade

Hu?
Het zzal wel grappig zijn maar ik snap hem niet.

buzz

buzz

06-02-2011 om 09:57

Bedankt allemaal

Nou voor mij is het duidelijk, ben in de winkel geweest, heb me een beeld gevormd, weet de voors en de tegens, en nu sparen maar.
groetjes buzz

Jade

Jade

07-02-2011 om 11:43

Buzz,

ik reageerde op het maken van een foto met je iPad.....dat "geen gezicht" sloeg op het feit dat ik dacht dat je met een iPad voor je gezicht moet gaan staan om foto´s te kunnen maken.....nouja, laat maar, ik ben een beelddenker, ik zie het zo voor me, maar is het lastig uitleggen

Ipad

Wie heeft er ervaring mee en hoe bevalt het?

Luna

Luna

07-02-2011 om 20:46

Ipad

Ik heb er één en vind hem geweldig. De accu gaat lang mee, hij is heel simpel in gebruik. Je kan er op surfen en mailen. Het is wel een Mac dus geen flash-ondersteuning. Dus sommige filmpjes op internet kun je niet afspelen en ook niet bv op spelletjes.nl. Het toetsen op het toetsenbord is ook effe wennen en hele lange brieven tik ik toch liever op de pc. Voor mailen enzo volstaat het heel goed voor mij. Je kan er foto's opzetten, muziek, video's en zelfs complete speelfilms. Je kan de krant online lezen en muziek luisteren op de achtergrond. Wij gebruiken hem ook als navigatiesysteem voor in de auto. TomTom erop, GPS aanzetten en gaan met die banaan
En je kan er natuurlijk spelletjes op spelen. Spelletjes en programma's zijn verkrijgbaar via de AppStore op je iPad. Keuze uit duizenden gratis spelletjes en programma's (Apps).
Als je nog vragen hebt?

Luna

Neuh, ze zijn aardig beantwoord.Dank daarvoor

Luna

Luna

09-02-2011 om 20:36

Nikus

Graag gedaan!
Enne, het is ook een goede e-reader

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.