Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

liora

liora

21-06-2010 om 14:23

I-pod touch of i-phone

Hoi,

Ik wil graag een I-pod aanschaffen, maar vraag me nu af of ik niet beter een I-phone kan nemen. Wat is het voordeel van een I-pod alleen?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat lijkt me nogal voor de hand liggend

Met een iPhone kun je ook bellen en sms-en. En heb je internetverbinding via 3G als er geen Wifi is. Ander groot verschil is natuurlijk de prijs; voor een iPod betaal je alleen maar een eenmalig bedrag; bij de iPhone heb je een (meestal 2-jarig) abonnement van minstens 30 euro per maand. Wat ik zo uit m'n hoofd niet weet hoevel geheugen een iPod touch heeft / kan hebben. Dat zou ook nog kunnen verschillen.
De vraag is dus: waarvoor en hoe wil je 'm gebruiken?

Inderdaad

Wat wil je ermee gaan doen. Ikzelf had laatst de twijfel tussen een Ipod en een Ipod touch. Maar om te internetten of spelletjes te doen heb ik zo'n ding niet nodig. Dus het is een Ipod geworden. Scheelde ook nog flink in grootte van het apparaat. Qua prijs maakte het niet veel uit omdat ik er vervolgens voor koos de Ipod met het meeste geheugen te nemen

mirreke

mirreke

25-06-2010 om 17:39

Iphone is zo groot

Mijn partner heeft een Ipod, met apps. Hij zou nooit een Iphone willen, omdat die zo groot is om vast te houden bij het bellen. En om nou elke keer een oortje in te doen...
Ik wil een Ipad, maar die is wel erg groot.

I pod touch

het ligt er idd aan waar je 'm voor wil gebruiken. Ik heb een i-pod-touch gekocht omdat ik al een mobieltje van de zaak heb. Ik wilde een ipod, en daarbij een electronische agenda er bij zodat ik hem kan synchroniseren met mijn werk- en thuisagenda. de spelletjes en internet functie (maar alleen waar wifi is) zijn ook erg leuk.

Maxime.M

Maxime.M

26-06-2010 om 13:57

Even groot?

De i-pod touch en de i-phone zijn toch even groot?
Volgens mij is het enige verschil dat je ook nog kan bellen en mailen met de i-phone.
Mijn dochter heeft een i-pod touch, is daar erg blij mee maar had het liefste de i-phone hebben, maar dat kon ze niet betalen.

maxime

De Iphone en de Ipod Touch zijn even groot volgens mij. De Ipod nano is wel vele malen kleiner/dunner. Dat was de reden waarom ik hem kocht.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-06-2010 om 23:56

Ipod touch

Mijn dochter heeft de iPod touch en zit daar heel vaak op te msn'nen. Ze heeft hem ingesteld op ons netwerk en zit volgens mij vaker met de iPod in haar handen dan dat ze nog met haar laptop werkt. Als de iPod en i-Phone even groot zijn zou ik voor een iPod kiezen en een kleiner toestel om mee te bellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.