Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

mirreke

mirreke

11-09-2009 om 12:22

Iemand ervaring met reparatie nintendo ds lite?

Hier een kapotte Nintendo. Het scharnier functioneert niet meer zodat hij heel losjes openklapt en niet meer in een tussenstand blijft staan, en ook is de rechter schouderknop kapot. Op het net lees ik dat je zo'n scharnier kunt vervangen, wie weet ook wel die schouderknop?
Heeft iemand daar ervaring mee? Lukt zoiets? De nintendo doet het voor de rest nog wel, en ik zou het erg vervelend vinden als hij nu helemaal stuk zou gaan. Bovendien kosten die onderdelen ook wat, ik wil het niet voor niets aanschaffen.
Een andere mogelijkheid is natuurlijk: laten repareren. Heeft iemand ervaring met een goede reparatie-service?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

11-09-2009 om 14:40

Mirreke

Op www.dealextreme.com kun je goedkoop een nieuwe shell kopen. Vergeet dan niet de twee speciale schroevendraaiertjes er bij aan te schaffen. Op youtube staan filmpjes over het vervangen van de shell en je kunt via google ook op zulke sites met stappenplannen komen. Mijn man heeft het al een paar keer zelf gedaan en het is niet echt moeiljk, het lastigste zijn gewoon de kleine onderdeeltjes.

Lite

Lite

11-09-2009 om 19:13

Wij ook

Hier een kapotte touchscreen. Ook de onderdelen gekocht bij Dealextreme. In eerste instantie niet het schroevendraaiersetje, want dat wisten we niet En daarna ook met youtube filmpjes de boel zelf gerepareerd.

mirreke

mirreke

13-09-2009 om 16:47

Dank!

voor de link. Mijn lief is heel erg handig dus het zal hem, zeker met voorbeeldfilmpjes wel lukken.
OK, ik ga de onderdeeltjes (plus schroevendraaiertjes) aanschaffen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.