Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

05-09-2009 om 17:58

Ik krijg mijn ipod niet gevuld

Ik heb al enige tijd een ipod en alles werkte naar tevredenheid. Nu had ik wat nieuwe muziek op de Mac gezet, die ik ook op de ipod wil. Mac herkende ipod niet als een oude vriend maar als nieuw ding zodat ik de fabrieksinstellingen moest resetten. Dat heb ik gedaan en vervolgens gesynchroniseerd. De Ipod geeft aan dat ik 93,3 GB gebruikt heb aan 'overig' maar er staat helemaal niets! op. Geen foto's, films, muziek... Ik heb de laatste Itunes en quicktime dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Wie weet raad?
Rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rob

Rob

06-09-2009 om 08:00

Kijk eens in itunes onder help?

Staan een aantal zaken zoals, Itunes help, Ipod help, Service en ondersteuning, Diagnose test.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-09-2009 om 16:36

Het staat er in maar eigenlijk toch niet

Onder 'help' kan ik niets vinden. Wanneer de ipod aangesloten is en ik via de Mac in het apparaat kijk zie ik alle bestanden in het lichtgrijs staan. Vergelijkbaar met wanneer je een cd gaat importeren: wat je nog niet hebt staat nog niet in het zwart.
Op de ipod zelf bij info heeft hij alles onder 'overig' weggeschreven maar ik kan nergens bij. Nog steeds geen muziek oid.
Nog iemand een goed idee? Ik word er zo moedeloos van...
Rosa

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-09-2009 om 15:30

Gelukt

Ik heb ongeveer 30 keer de ipod omgezet naar de fabrieksinstellingen en alles er opnieuw in gezet. Niks nada noppes....
Afgelopen donderdag komt een nieuwe versie van Itunes uit, ik doe precies hetzelfde als de afgelopen 30 keer en nu doet hij het weer. Begrijpen doe ik het niet

Rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.