Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

zomaar een naam

zomaar een naam

01-03-2010 om 17:32

Infonu

Heeft iemand ervaring met het schrijven van stukjes op infonu?
Levert dit echt wat op en worden je stukjes echt gelezen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jolanda123

Jolanda123

01-03-2010 om 20:22

Ja, het kan wat opleveren

Ja, het kan geld opleveren.
Maar..... Het is niet zo, dat je meteen rijk wordt.

Hoe werkt het:
Je schrijft een stukje, dat wordt bij infonu.nl op de site gezet. Bij dat stukje verschijnt bijpassende reclame van google adsense.
Als iemand dat stukje leest, en op een advertentie klikt die ernaast staat, dan levert dat een paar centen op. De ene keer is dat geld voor jou, de andere keer voor infonu.

Je verdienste is dus afhankelijk van het aantal artikelen dat je schrijft, en de populariteit van de artikelen.

Je kunt je voorstellen dat een artikeltje over erben wennemans nu meer gelezen wordt als een artikeltje over de bodemgesteldheid in noord-oost-groningen om maar iets te noemen...

Ik heb daar ongeveer 70 artikelen staan, en de ene maand levert dat meer op als de andere maand. Er zijn ook mensen die 300 of meer artikeltjes hebben staan...

Mocht je je aan willen melden om te kijken of het wat is, dan kun je dat ook via deze link doen:
http://www.infonu.nl/aanmelden/index.php?ref=14832

Als je nieuwsgierig bent naar mijn schrijven, dan kun je via deze link http://www.infonu.nl/index.php?ref=14832 kijken, en dan bij zoeken invullen "sysnet"
Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan maar gericht. Dat is makkelijker
Groetjes JO

Nasha 1st

Nasha 1st

01-03-2010 om 21:33

Ook nieuwsgierig

maar met die zoekterm komt er niks

zomaar een naam

zomaar een naam

01-03-2010 om 22:37

Jolanda

Ik krijg ook niks bij die zoekterm. Ik had vanmiddag al een beetje rondgekeken op de site.

Alleen 70 of 300 artikelen zoveel heb ik niet om over te schrijven.
Het lijkt me leuk om eens te proberen. Maar ik heb niet zo heel veel onderwerpen waarover ik kan schrijven.

Jolanda123

Jolanda123

01-03-2010 om 22:48

Sorry...

Als je wil weten wat ik geschreven heb, kijk hier maar even http://sysnet.infoteur.nl/ (deze doet het wel)

En onderwerpen? Schrijf over iets wat je leuk vind, of waar je interesse ligt.
Stel je bent fan van CSI. Dan zou je een stukje kunnen schrijven over de serie, over de hoofdrolspelers, over de verhaallijnen, over de methodes die ze gebruiken, en over het verschil tussen het nederlandse forensische systeem en het amerikaanse.

Zo zijn er heel veel dingen te verzinnen.

Groetjes JO

zomaar een naam

zomaar een naam

02-03-2010 om 16:05

Jolanda

deze link werkt inderdaad beter. Ik heb even op je gekeken en het ziet er erg leuk uit. Ik heb gelijk even op wat advertenties geklikt.
Ik neem aan als je een artikel schrijft dat je dan ook nog informatie van internet mag halen.
Als ik bijvoorbeeld over mijn favoriete serie wil schrijven weer ik zelf niet zoveel over de hoofdrolspelers.

Ik ga denk ik eerst even proberen een paar artikelen te schrijven en dan ga ik me aanmelden.

zomaar een naam

zomaar een naam

02-03-2010 om 16:06

Belasting enzo

Halen hun eigenlijk de belasting die je moet betalen er gelijk van af of moet je dat zelf regelen.
Of is het bedrag zo laag dat de belasting er niet om komt.

Jolanda123

Jolanda123

02-03-2010 om 16:32

Verdienen en belasting

De verdienste zoals ik eerder al aangaf, kan heel erg wisselend zijn.

en met betrekking tot de belastingen:
Het geld wat je hier mee verdiend is bruto.

En wettelijk gezien is het zo, dat al het geld wat jij bruto verdiend, je op moet geven bij je belastingaangifte.

Of je dat wel of niet doet, dat is iets wat wat je zelf moet weten.

Ruwweg is het wel zo, dat als je verder geen andere bron van inkomsten hebt, je ongeveer 6000 euro kunt verdienen, en dat je pas belasting gaat betalen als je meer verdiend als 6000 euro.

Maar nogmaals, je wordt wel geacht dit aan te geven bij de BD.

Gr.

Nasha 1st

Nasha 1st

02-03-2010 om 16:58

En levert het echt iets op?

Je hoeft geen precieze bedragen te noemen, maar ik zou wel een indicatie willen weten....

Jolanda123

Jolanda123

02-03-2010 om 21:38

Nou, ik wil het wel precies vertellen

Vanaf 8 februari 2009 heb ik in totaal €208 euro verdiend via info nu.
Dat is met 70 artikelen, en daarbij moet ik vertellen, dat ik de laatste 6 maanden niets of niet veel geschreven heb.

Zoals ik aangaf, het is afhankelijk van hoeveel je schrijft, en welke artikelen je over schrijft. Er zijn namelijk advertenties waar je meer voor uitbetaald krijgt, en er zijn advertenties waar je minder voor uitbetaald krijgt.

Ik heb een reeks met paasartikeltjes, en een reeks met "afvallen" artikeltjes. Beide serie's zijn ongeveer even vaak bekeken, terwijl de verhouding qua inkomsten 1:2 is.

Tja... Dat is dan zo.

Het leuke is wel, dat ook nu ik niet meer regelmatig schrijf, ik nog wel steeds een paar centen "verdien" door die artikeltjes die er al staan.

Groetjes JO (enne, mochten jullie je aan willen melden, doe dat dan even vis deze link: http://www.infonu.nl/aanmelden/index.php?ref=14832 al was het maar uit dankbaarheid voor de gegeven informatie (inclusief de financiele)

zomaar een naam

zomaar een naam

03-03-2010 om 14:53

Bedankt

Bedankt voor de informatie.
Ik ga nu eerst wat schrijven en als ik dat gedaan heb zal ik me eigen in gaan schrijven via die hierboven staat

Nasha 1st

Nasha 1st

03-03-2010 om 16:57

Niet onaardig!

zo'n bijverdienste, maar daarvoor moet je behoorlijk wat schrijven zie ik al, en dat kon weleens een probleem worden....

zomaar een naam

zomaar een naam

05-03-2010 om 11:01

Afgekeurd

Nou dat schiet niet erg op. Ik heb me ingeschreven en meteen een artikel geschreven. Over kinderboeken. Wordt het afgekeurd omdat het niet informatief genoeg en te subjectief is.
Aangezien ik nog meer van dit soort artikelen in mijn gedachten heb denk ik dat die ook niet informatief genoeg zullen zijn ik denk dat ik maar iets anders moet gaan verzinnen om geld bij te verdienen.

Jolanda123

Jolanda123

05-03-2010 om 11:22

Nou...

Als je wil, wil ik wel eens kijken waar je de eventuele aanpassingen kunt maken, het zijn vaak kleine dingen.

Mail dan naar ouders apenstaartje dalanjo punt nl

Jolanda123

Jolanda123

05-03-2010 om 11:27

Ps.

je kunt me via infonu ook een pm sturen.
Even zoeken op sysnet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.