Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Elisa Gemani

Elisa Gemani

11-08-2009 om 14:20

Inhoud oude computer op nieuwe

Help! Wij krijgen volgende week een nieuwe computer en ik wil de documenten, foto's, favoriete URL's en opgeslagen emails van onze oude computer op de nieuwe hebben. Hoe doe ik dat? De oude computer is niet aangesloten als de nieuwe aangesloten is. Bedankt!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

11-08-2009 om 15:32

Branden op een dvd?

Hoi,

Je kan de foto's e.d. branden op een dvdtje (of meerdere dvd's) is ook als back-up natuurlijk wel handig voor het geval je computer crasht. De mails kon ik ook overzetten naar een map en die map kon ik weer installeren in mijn nieuwe email programma op de computer dus toen had ik al mijn mail weer. (die map dus ook even op een cd of dvd branden) Verder had ik een aantal instellingen uitgeprint zodat dat wat minder gepuzzel was op de nieuwe computer.

Succes,
Maxime

Nasha 1st

Nasha 1st

11-08-2009 om 15:55

Heb je

een externe harde schijf toevallig?

Elisa Gemani

Elisa Gemani

11-08-2009 om 19:25

Computer

Ik heb geen brander en geen externe harde schijf... Maar ik hoorde van iemand dat ik een USB stick moet kopen en daar gewoon alles op kan zetten. Inpluggen en klaar. Dus ik ga daar maar eens achteraan.

MaximeM

MaximeM

11-08-2009 om 22:48

Koop dan een externe harde schijf

Hoi Elisa,

Als je toch nog iets moet kopen, dan zou ik als ik jou was een een externe harde schijf kopen (is eigenlijk gewoon een hele grote usb-stick zeg maar) een usb stick met 32 gigabyte kost iets van 33 euro en een externe harde schrijf met 1 terabyte =1000 gigabyte kost iets van 80 euro. Dus je hebt voor een klein bedrag meer ontzettend veel extra ruimte. Google maar eens, ze verkopen ze zelfs bij bol.com en dan heb je het morgen of overmorgen al in huis. Waarschijnlijk zijn er voldoende andere webwinkels hoor, alleen ik koop het liefst bij de bekende adressen.

Maxime

Elisa Gemani

Elisa Gemani

11-08-2009 om 23:16

Harde schijf

Dank allen! Ik ga idd. een externe harde schijf kopen. Kan alles en nog veeel meer erop

Kan veel goedkoper:

Je kunt een speciale stekker kopen- kost dacht ik iets van 12,50 ofzo bij o.a. mediamarkt- (ene kant is usb, andere kant kan in de harde schijf) waarmee je de harde schijf op je nieuwe computer kunt aansluiten. (Moet je wel de harde schijf ontkoppelen en uit de computer halen) Dan fungeert ie eigenlijk als een soort externe harde schijf. Helaas kun je niet je mails meer openen of overzetten, maar alles wat je op een andere manier hebt opgeslagen kun je zo bij. En je hoeft geen nieuwe schijf te kopen.

Gr. Poezie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.