Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Inloggen op laptop

Ik kan niet inloggen op mijn laptop. Ik

kan op mijn telefoon gewoon inloggen. Maar als ik op mijn laptop wil inloggen krijg ik: An unexpected error occurred, please reload the page and try again. heb het op verschillende browsers geprobeerd cookies toestaan aangezet geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen maar ik kom niet ingelogd. Op mijn telefoon lukt het wel en ik gebruik echt precies dezelfde ww en gebruikersnaam iemand enig idee wat ik fout doe?

Dat is niet handig! Het kan inderdaad komen door cookies, maar dat heb je zelf ook al gecontroleerd.

Ik heb nog wat gesleuteld aan de achterkant, zou je het nog eens kunnen proberen?

Pooh-Bear

Pooh-Bear

27-01-2021 om 22:58 Topicstarter

Nee het lukt nog steeds niet. Hij springt terug naar de pagina zonder dat ik ingelogd ben. het is niet heeL erg meestal Log ik in op mijn telefoon maar vind het wel vreemd. 

Ok, als de melding verdwenen en je terugspringt naar de pagina zonder in te loggen dan ben je wel succesvol ingelogd maar blijft de cookie (waarmee de website ziet dat je ingelogd bent) helaas niet staan.

Er zit toch nog ergens een instelling waardoor de website geen cookies kan opslaan.

Weet je welke browser je momenteel gebruikt?

Computer al volledig opnieuw opgestart?

Pooh-Bear

Pooh-Bear

28-01-2021 om 11:20 Topicstarter

Ik gebruik meestal Google Chrome. Ik heb een adblocker maar die had ik op uit gezet. Ik zal vanavond nog een x kijken of ik daar meer mee kan. ik kan namelijk ook niet reageren op de laptop want hij blijft dan zeggen dat ik moet inloggen. 

Pooh-Bear

Pooh-Bear

28-01-2021 om 15:22 Topicstarter

Het is gelukt. Schijnbaar stonden mijn cookie instellingen voor deze pagina heel raar. Geen idee hoe dat komt maar nu doet hij het weer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.