Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Internet-telefoon-televisie

Ik wil graag overstappen op één provider voor telefoon, televisie en internet (heb het nu verspreid). Ik heb net een dramatische ervaring met de ongeïnteresseerde klantenservice van Ziggo, dus die valt af. Nou heb ik er verder helemaal geen verstand van, dus ik hoop hier tips te krijgen. Waar kan ik het beste terecht?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tele 2

Wij hebben alles bij Tele 2, inclusief digitale televisie. Overstappen ging prima. Prijzen zijn oké. Helpdesk ook goed.

Tele2-noway

Voor mij zeker geen tele2, wat 'n ramporganisatie. Klant had problemen met tele2 en die moest ik oplossen. Tele2 had haar internet-account simpelweg de nek omgedraaid. Het duurde uiteindelijk 6 weken voor het hersteld was. Eindeloos bellen, vriendelijk uitleggen, boos worden, het was van het kastje naar de muur en terug, om hopeloos van te worden. Thuis heb ik UPC, internet en bellen (geen TV) en daar ben ik goed over te spreken. Ik wil geen digitale TV omdat dat maar voor 1 TV telt en wij er hier meer hebben (mss. is dat inmiddels wel gewijzigd, mss. ook niet, let daar op, ook bij andere providers).

Kaaskopje

Kaaskopje

28-04-2010 om 00:39

Stoepkrijt

Wat had je willen vragen over Ziggo? Een medewerker die zijn werk niet handig uitvoert wil niet zeggen dat je niet tevreden zult zijn met het 'product'.

Tele 2

al jaren tevreden met Tele 2.

Pennetje

Pennetje

28-04-2010 om 08:26 Topicstarter

Kaaskopje

Ik had al zo'n pakket besteld bij Ziggo (telefonisch) en zou binnen twee dagen een bevestiging krijgen. Intussen moest ik zelf even KPN opzeggen (had ik gelukkig nog niet gedaan). De bevestiging kwam niet, dus ik eerst mailen (geen reactie) en toen bellen. Ik bleek helemaal niet in het systeem te staan, dus ik had het pakket niet besteld, volgens Ziggo. De klantenservice vond het jammer maar helaas, als ik wilde kon ik het opnieuw aanvragen maar dan via de website, anders moest hij teveel moeite doen. Dus het is niet alleen de klantenservice, ook de hele organisatie eromheen die niet deugt. Het kan best dat als ik uiteindelijk dat pakket zou hebben, het wel zou functioneren, maar het verkrijgen van het pakket gaat zo moeizaam dat ik er geen vertrouwen meer in heb.
Tele2 heb ik ooit eens aan de lijn gehad, zo'n telefonische verkoper, die kon mijn vragen niet beantwoorden en vond dat ik "niet zo moeilijk moest doen, het werkt heus wel". Geeft ook veel vertrouwen in die organisatie.Ik ben heus niet zo'n lastig mens, maar ik heb een bedrijfje waarin ik de hele dag telefoon en internet nodig heb, dus het moet wel werken. Zes weken onbereikbaar, zoals hierboven wordt beschreven, zou mijn bedrijf om zeep helpen.

6 weken

Echt waar, zes weken! Het betrof hier een prive-aansluiting en de dame in kwestie maakte er niet echt veel gebruik van. Ze heeft zes weken zonder internet gezeten (en dat terwijl het probleem door tele2 zelf ontstaan was). Vooral als je zakelijk internet moet hebben, zou ik denk ik in zo'n geval direct een dongel bestellen. Want tele2 gaf geen krimp.

Pennetje

Pennetje

28-04-2010 om 20:43 Topicstarter

Nog zo'n verhaal

Ik ben hier en daar eens aan mensen aan het vragen wat ze hebben en hoe dat bevalt. Een vriendin van mijn zus heeft een JAAR zonder telefoon gezeten. En toen was haar nummer verlopen... Dat was ook Tele2.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.