Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje

12-11-2009 om 15:23

Internetbezoek nagaan

Hallo, een vraagje over het nagaan van internetbezoeken. Ik weet dat ik via de knop 'favorieten' de internetgeschiedenis van vandaag (bijvoorbeeld) kan nagaan, maar ik kan in die lijst ook makkelijk een post wissen.
Is die post daarna nog te vinden? Klinkt lichtelijk paranoia als ik het zo teruglees trouwens..., haha.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvon Meijer

Yvon Meijer

12-11-2009 om 18:58

Cookies

Je kunt aan de cookies zien waar je geweest bent.

Hoe?

Hoe kan ik dat dan zien Yvon? Waar kan ik dat onder vinden? En staat dat op volgorde?

Yvon Meijer

Yvon Meijer

12-11-2009 om 22:32

Hoe

Helemaal links bovenaan staat de naam van je browser, daaronder vind je voorkeuren. En dan heet het privacy of beveiliging; daar vind je toon cookies/ cookies tonen. Ze staan op alfabetische volgorde, je kan ze per stuk weghalen of alles tegelijk. Groetjes, Yvon.

Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje

13-11-2009 om 10:14

Eh....? sorry

Pfff, ik hoopte al dat ik het mogelijke antwoord zou snappen...maar ik weet niet wat je bedoelt...sorry.

"Helemaal links bovenaan", schrijf je, maar waar dan?

Ik hoop dat je -of iemand anders- het nogmaals uit wilt leggen.

Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje

13-11-2009 om 10:49

Beemer

Dankjewel Beemer, dan heb ik het toch beter begrepen dan ik dacht.
Met mijn beginvraag echter (ik zie nu dat die op twee manieren gelezen kan worden) bedoel ik dat ik graag wil kijken of iemand op deze computer op bepaalde site's is geweest, maar die gewist heeft uit de gewone geschiedenis, onder Favorieten dus.
Kan dat dan ook via die functie?

Yvon Meijer

Yvon Meijer

13-11-2009 om 11:10

Zeeuwsmeisje

Sorry dat ik niet duidelijk genoeg was.. Beemer wel denk ik, heb je de cookies inmiddels gevonden? Je kunt ze ook gewoon bekijken. Als je een site bezoekt krijg je cookies, dus aan de cookies kan je zien welke sites bezocht zijn, ook al is de geschiedenis gewist. Tenzij de cookies ook verwijderd zijn. Bedoel je dat? Groetjes, Yvon.

zeeuwsmeisje

zeeuwsmeisje

13-11-2009 om 11:29

Bedankt!

Bedankt Beemer en Yvon, ik ben er achter! Super.

Noelia

Noelia

13-11-2009 om 22:15

Pas op hahaha

je kan niet alleen nagaan welke sites er bekeken zijn maar ook wat je geschreven hebt op een forum. Dat is mij al eens overkomen Mijn man is wat gespecialiceerder in computers dan ik. Ik kijk dus voortaan wel uit wat ik schrijf. Dit mag hij best weten hahaha

Noelia

Noelia

13-11-2009 om 22:18

O ja

Dat is zeker erg ingewikkeld om dit na te gaan? Of is dat ook te wissen? Bv wat ik nu op dit forum schrijf.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.