Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ipod touch - spelletjes & hebbedingen

ik krijg heel waarschijnlijk (gezien de mediamarkt aanbieding) voor moederdag een ipod touch. Leuk speeltje, en vooral handig om alle agenda's (werk-man) te synchroniseren.

maar wat zijn leuke spelletjes op de ipod, en hebben jullie nog andere tips voor leuke dingen om er op te zetten?

Groetjes
Gruffalo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Media markt aanbieding?

Waar? hoe duur?

gruffalo

gruffalo

04-05-2010 om 16:32 Topicstarter

nikus, dat was vorige week. ik heb 40 euro korting gekregen op de ipod touch terwijl ie bij de mediamarkt al niet zo heel erg duur is.

1 van de redenen voor de aanbieding is ws dat er binnen een half jaar een nieuwe versie met camera uit komt. er komen vast nog wel meer aanbiedingen komende tijd.

Wat ik heb

ik heb een iPhone, maar de meeste dingen zijn denk ik ook wel geschikt voor iPod touch. Wat ik (en of de kinderen) leuk en handig vind is:
spelletjes:
Ice Age, Rolando (1 en 2), Plants vs. zombies (klinkt vreselijk maar is erg leuk en verslavend), Giana Sisters (platform spel), 4 elements, kaartspelletje (Solitaire in tig verschillende varianten - heel fijn in wachtkamers en bij bushaltes en zo), Labyrinth
overig - waarbij je bij de meeste wel Wifi of 3G verbinding nodig hebt:
Ouders Online (natuurlijk! jammer dat je niet kunt inloggen om te reageren, maar dus wel om te lezen), trein (nu ook NS-variant beschikbaar), Oxford Dictionary (engels verklarend woordenboek, met uitspraak), Units (omrekenen van van alles: gewichten, valuta etc), nu.nl.

Ik heb nog veel meer, maar het is te veel om op te noemen; begin met wat gratis dingen en kijk je ogen uit in de App-store. Bekijk ook de recensies van anderen als je overweegt een App te kopen - die geven meestal wel goed aan wat er goed en niet goed aan een App is, en dan kun je zelf beslissen of je er het geld voor overhebt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.