Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

prinses01

prinses01

07-02-2010 om 20:18

Kaart voor ds niet meer mogelijk?

Hoi!

Misschien heb ik de bekende klok horen luiden etc, maar ik hoorde zeggen dat je nu geen kaartje meer kunt kopen voor de ds waarop je spelletjes kan downloaden. Dit als extra beveiliging omdat dat downloaden eigenlijk illegaal was. Is dat zo? Betekent dat dat je dan toch spelletjes los moet kopen?

Ik hoor graag jullie reacties, ben niet echt thuis op dit gebied. Dochtertje wordt 8 en krijgt dan een ds, vandaar mijn vraag.

Bedankt, Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

07-02-2010 om 21:41

Ja hoor

die zijn echt nog wel te koop....http://www.hd-computers.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=142

Het kaartje zelf is overigens NIET illegaal. Het downloaden inderdaad wel...

Janeway

Janeway

07-02-2010 om 21:43

Kaartjes

Zijn nog overal te koop, sidder.nl bv
Zo'n kaartje is niet illegaal, je kan er nl zelfgemaakte spellen opzetten (homebrew) Volgens mij mag je er ook een gedownload spel op zetten als je maar het origineel hebt..
Maar ja ik ken niemand die zomaar 20 spelletjes in de kast heeft liggen die ook al op zo'n kaartje staan. Het downloaden kan ook nog bij diverse sites. Alleen voor de Dsi was het wat moeilijker maar ook voor de dsi kan je kaartjes kopen.

Puck

Puck

08-02-2010 om 08:21

Janeway

Wat jij zegt over dat het wel legaal is als je het origineel hebt dat klopt niet. Software downloaden blijft illegaal, al heb je 20 exemplaren van het origineel liggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.