Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kado bijna 5 jarige dochter.

Onze dochter wordt begin maart 5 jaar en ik ben een beetje aan het kijken naar een cadeau. Nu zag ik de V-tech smile pocket en V-tech smile motion. Heeft iemand van jullie ervaring met 1 van beide (of allebij) en is dit wat voor een 5 jarige?

Gr Aapie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

02-02-2010 om 22:30

Persoonlijk

zou ik niet voor de V-smile gaan maar bijvoorbeeld voor de nintendo. Hier heeft zoon de V-smile pocket en geen succes, de nintendo daar in tegen is zeer in trek en daar kan je hele leuke kinderspellen voor kopen!

Linda99

Linda99

02-02-2010 om 22:38

Zelf zou ik ook niet voor een V-Smile gaan maar een Nintendo. Daar zijn ze de komende 30 jaar wel zoet mee Er zijn leuke Dora, Diego, Little Petshop, Barbie en nog veel meer spellen voor.

Mijn 4-jarige heeft trouwens nog geen DS ervaring (wel Wii en Gamecube) maar met 5 vast wel.

Aapie

Aapie

03-02-2010 om 01:00 Topicstarter

Nintendo ds

Bedankt voor jullie reactie's. Ik heb ook gekeken voor een ninto DS alleen vindt ik het prijs verschil erg groot de smile pocket kost op dit moment 59 euro en een ds is 149 euro.

Maar toch bedankt voor het mee denken.

gr Aapie

buzz

buzz

03-02-2010 om 09:23

Hier

v-smile
Niet zo breekbaar, handigere knoppen, stukken goedkoper
(zeker 2e hands ,) en genoeg voor nu en nog een hele tijd. Er zijn ook best wel moeilijkere spelletjes.
Het lijkt me gek gaan dat je met een ds de komende 30 jaar zoet bent.
De techniek gaat zo snel, wat was het hier voor wat iedereen had en wat iedereen moest hebben? en toen kwam de ds en moest iedereen die hebben.
Het zou voor nintendo niet fijn zijn als dit het nu bleef, en ze zullen er ook zeker voor zorgen dat dat niet zo is. De keus zou ik niet van hoe lang ze er mee kunnen doen af laten hangen, want ik weet wel zeker dat het hele sisteem over 10 jaar of misschien al wel eerder ouderwets is voor de kids.

Linda99

Linda99

03-02-2010 om 09:48

Buzz

Haha, wat ik bedoelde is dat ie voor alle leeftijden geschikt is. Ik speel er zelf ook vaak spelletjes op. Vandaar die 30 jaar

Ik merk wel dat het kinderen niet uitmaakt hoe nieuw of oud techniek is. Hier zijn de kinderen dus al weken in de weer met de oude Gamecube die we op zolder hebben staan. De Wii beneden is ineens niet meer interessant nu.

vlinder72

vlinder72

03-02-2010 om 10:16

Ik zou ook voor een ds gaan. Met een DS kunnen ze veel langer spelen. Bovendien kunnen ze dan straks samen met vriendjes / vriendinnetjes spelen. Tenminste dat doen mijn kinderen. Een Vtech is goedkoper maar de spelletjes niet. DS spelletjes zijn ook duur maar er zijn van die handige kaartjes te koop waarop je een heleboel spelletjes kan zetten. Maar dat mag natuurlijk helemaal niet . Wij hebben daarom de Mario spelletjes origineel en een kaartje voor de rest. Mijn dochtertje mag af en toe ook op de DS. Zij is ook bijna 5 en zij vindt Dora leuk en Diego en een spelletjes met paarden.

Jesse_1

Jesse_1

03-02-2010 om 16:24

Aanschaf via www.sidder.nl scheelt al een hoop geld.
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

03-02-2010 om 16:24

geen aandelen

Annet

Annet

03-02-2010 om 22:12

V-smile alleen tweedehands

Ik denk dat je maximaal 2 jaar vooruit kunt met een v-smile (was onze ervaring). Voor kinderen vanaf 7 heeft de v-smile maar weinig te bieden. Er zijn wel spellen maar die zijn ook zo uitgespeeld.
Als tussenfase is een v-smile leuk, maar ik zou nooit de hoofdprijs betalen. Tweedehands kopen dus.
De motion biedt volgens mij te weinig extra om daar veel meer voor te betalen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.