Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

23-06-2010 om 15:19

Kan excelbestand niet openen (spoed)

Ik heb zoiets geks. Ik was bezig met een excelbestand en had meerdere vensters openstaan. Toen ik van het ene naar het andere bestandje wilde gaan, was het venster met het bestand verdwenen. Het staat nog wel in de lijst in verkenner, en ook bovenaan het lijstje als ik op 'bestand' druk, maar als ik het wil openen gebeurt er niets. Hoe kan dat? En hoe los ik het op? Ik heb mijn pc al opnieuw opgestart, maar dat werkt niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

23-06-2010 om 21:56

Geprobeerd

Het venster was helemaal verdwenen, en als ik het bestand probeerde te openen deed excel helemaal niets. Ook vensters naast elkaar plaatsen deed hij niet. Toen ik het bestand in verkenner een andere naam wilde geven, gaf hij overigens wel aan dat het bestand nog geopend was. Heb nog geprobeerd het in paint te openen (tja, je probeert eens wat), en toen zag ik gelukkig dat de inhoud er nog wel was. Nou ja, mijn werkdag zit er inmiddels op. Morgen ben ik weer op kantoor, dus dan vraag ik het wel even aan een van onze whizzkids.

Vic

Vic

24-06-2010 om 17:45

Beetje blond

Gelukkig heeft mijn collega van IT het bestand weer kunnen 'vinden'. Hij moest wel even zoeken, maar het blijkt dus dat je onder vensters ook de optie 'venster verbergen' hebt. Nou ja zeg! Wat heb je nou aan zo'n mogelijkheid? Ze hadden in ieder geval weer een lolletje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.