Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Elisa

Elisa

14-07-2009 om 21:19

Kan iemand mij helpen met films downloaden?

Kan iemand mij helpen, ik wil namelijk een film via internet downloaden. Maar als ik dat probeer is de code fout. Ligt het misschien aan de site? aan mijn programma?
Heeft iemand een goede site het liefst gratis waar je films kan downloaden?
En ook een goed programma het liefst ook gratis waarbij ik de film te minste op mijn laptop kan kijken?
Ik hoop graag dat iemand mij helpen kan?

groetjes Elisa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

15-07-2009 om 19:10

Geen sites

Ik haal evt films bij nieuwsgroepen vandaan, de meeste providers hebben nieuwsgroepen.
Je hebt daar een programma voor nodig om uit die nieuwsgroepen te downloaden.

Elisa

Elisa

15-07-2009 om 19:25

Hoe?

hoe doe je dat exact want ik begrijp het niet en welk proggramma heb je daar dan voor nodig groetjes elisa

Janeway

Janeway

15-07-2009 om 22:32

Link

Hier kan je lezen hoe en wat, wat je nodig hebt en hoe je het moet doen.. Naar welke film ben je op zoek?
[verwijderd door Forumbeheer]

Toelichting
Wat mag wel en wat mag niet. Ook voor ons is het soms moeilijk de grens te trekken. Daarom hebben wij als beleid dat er niet naar andere websites verwezen wordt waarmee je bijv. de nieuwste films kunt downloaden. Dat kan iedereen zelf uitzoeken, alleen niet via het Forum van Ouders Online.

Marian van Agt - Forumbeheer Ouders Online
[email protected]

Elisa

Elisa

16-07-2009 om 08:29

Nog een vraagje

ik ben naar de film harry potter and the halfblood opzoek

op de site heb ik grabit gedowload. maar ik begrijp er echt niks van. Ik heb op internet gezocht naar een handleiding. Aleem die kan ik niet vinden. heb jij ervaring met grabit. Of weet je een beter programma.

Echt aardig dat je me wilt helpen.

groetjes elisa

krasje

krasje

16-07-2009 om 10:58

Naar het schijnt...

Kan je die film op dit moment nog in de bioscoop vinden...

Kras

Janeway

Janeway

16-07-2009 om 12:41

Die film

Is er idd nog niet en hoe grabit werkt staat ook op die site beschreven. Ik gebruik grabit zelf niet. Maar nogmaals op [verwijderd] staat ook hoe je grabit en andere programma's kan gebruiken. Of google op grabit

Rafelkap

Rafelkap

16-07-2009 om 16:42

Foei

foei foei foei en niks betalen voor auteursrechten natuurlijk (ja deze auteur is al schatrijk) Op die manier maak je het moeilijk om nog nieuwe films te schrijven/regisseren/produceren.
Je vindt me natuurlijk een zeikerd maar waarom niet naar de bioscoop of een dvd-tje kopen?

Elisa

Elisa

16-07-2009 om 19:18

Ach

Vriendelijk van je dat je de link naar mij stuurde dat ik het kan kopen. Maar als je zo een zoon als mij hebt dan heb ik wel het salaris nodig van harry potter zelf,
wil ik alle films gaan kopen.

Daniel Radcliffe - Acteur (Harry Potter) - Geboren: 1989 GB - Alleenstaand
Jaar: € 19.531.250,00
Maand: € 1.627.604,00
Week: € 390.625,00
Dag: € 78.125,00

(Oke misschien een beetje overdreven.)
En de film harry potter vind ik ook leuk dus een investering waard. Maar ik was het al een het proberen voor dat de film binnen kwam. Maar als je niet weet hoe je kan downloaden gaat het nog al moelijk.
Op dit moment heb ik utorrent duurt alleen zo lang. Ik moet nog 10 dagen. En ik heb ook emule maar dat duurt ook zo lang 2 weken. En ik heb grabit pas geïnstalleerd maar daar kom ik tot nu toe nog niet uit.
Wordt dus maar verder googlen.

ps. Rafelkap je bent geen zeikerd hoor. Ik was alleen benieuwd naar de andere wegen. En ik merk dat die aardig moeilijk zijn voor een beginner. Extra verdiepen dus.

groetjes Elisa

Jolijt

Jolijt

20-07-2009 om 17:39

Elisa

Je zoekt verkeerd. Jij zoekt naar 'hoe kook ik een aardappel' terwijl je wilt weten 'hoe gaat het fornuis aan'. Google wat algemener en zoek een tutorial.

Elisa

Elisa

20-07-2009 om 21:14

Ik zit nu in de ctegorie hoe bak je aardappels? ik denk de verke

ja maar nu als ik tutorial harry potter indruk dan krijg ik foto shop e.d. ik denk niet dat je dat bedoelt?
en als ik tutorial programma indruk kom ik er ook niet uit. dus ik denk nu dat ik in de categore zit hoe bak ik aardappels.

als je mij wilt mailen. dat gaat mischien wat makkeljker dit is mjn e-mail [email protected]

groetjes elisa

Janeway

Janeway

20-07-2009 om 21:56

Toch

Kijken op die eerder genoemde site.. Echt daar staat per programma in hoe het werkt.. Ken je niemand in je omgeving die je op weg kan helpen.. Zo leert het natuurlijk makkelijker..

Jolijt

Jolijt

20-07-2009 om 22:05

Elisa

Je moet zoeken op wat je wilt doen, niet op de naam van de film. Op algemene termen.

Diefstal

toch ben ik het met rafelkap eens: een dvd huur of koop je gewoon. Dit is in feite gewoon verkapte diefstal, ook niet echt een geweldig voorbeeld voor kinderen...

Lys Lionne

Lys Lionne

22-07-2009 om 17:40

Teveel geld

Tja zonnetje, ik zou wel willen, maar ik verdien helaas niet genoeg om elke film te gaan zien, dan wel de DVD te huren. Dat kan ik ook niet met boeken die ik graag wil lezen, maar daar hebben ze al tijden geleden wat op gevonden: de bibliotheek! Voor een klein bedrag per jaar kan ik vrijwel onbeperkt lezen, super! Tegenwoordig kan ik daar ook mijn luisterboeken vandaan halen (welke ik dus eerst ook downloade) en zelfs tijdschriften. Mocht er dus zoiets voor films uitgevonden worden, dan ga ik daar zeker gebruik van maken.

Suzanne

Suzanne

22-07-2009 om 20:28

Lys lionne

"Mocht er dus zoiets voor films uitgevonden worden, dan ga ik daar zeker gebruik van maken."
Dat is er al jaren.. de videotheek

Lys Lionne

Lys Lionne

22-07-2009 om 22:12

Nou, echt niet suzanne

Het (grote!) verschil zit 'm in de prijs van beiden -theken: Voor de bibliotheek betaal ik 26 euro per jaar en daar kan ik zoveel boeken voor lezen als ik wil. Bij de videotheek betaal ik per DVD al snel een euro of 6 (mogelijk zelfs mee, huur al een poos niet meer)....

Lys Lionne

Lys Lionne

22-07-2009 om 22:14

Wat ik zeggen wilde

Als ik voor 26 euro lid kon worden van een videotheek en dan niks meer voor het (onbeperkt) huren hoefde betalen (zelfde systeem als boeken in de bibliotheek dus), zou ik dat vast en zeker doen.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-07-2009 om 21:47

Misschien een idee

om een apart draadje te beginnen over normen en waarden aangaande downloaden van muziek en films en in dit draadje tips, voor zover dat toegestaan is, voor de vraag van Elisa? (sorry voor mijn inbraakje)

Francis

Francis

25-07-2009 om 13:37

Newsleecher

Elisa,

Wij gebruiken newsleecher en zijn lid van Eweka nieuwsgroep voor 7,50 per maand.

Kijk maar eens op [niet dus, forumbeheer]
hier staat van alles over nieuwsgroepen uitgelegd.

Succes, Francis

mirreke

mirreke

27-07-2009 om 22:51

Goedkoop kopen

Mijn lief verzamelt films (dvd's) en koopt ze altijd op de zwarte markt in Vleuten. Gewoon bij normale stands, niet illegaal, geen kopie. Harry Potter is nu net uit en wordt er daarom nog niet verkocht, maar over een jaar kost'ie daar vier euro.
Ik ben ook tegen het downloaden van films (maar we hebben wel een R4 voor de DS, lekker dubbel ook voor de kinderen, hmmm, alhoewel ik die prijzen voor spelletjes echt belachelijk vind.)
Wat mijn kinderen nog wel eens blijken te doen is films in onderdelen kijken op youtube.

Bibliotheek

In veel bibliotheken heb je ook dvd's of cd's of zelfs tegenwoordig spellen voor de WII, Playstation of Xbox.

Maylise

Maylise

29-07-2009 om 20:43

Lys lionne

Bij een grotere gewone bibliotheek kan je ook DVD's huren (evenals computer spelletjes) dus dan kan je ook goedkoop aan DVD's kopen. Dit doen wij vaak. DVD's vind ik overigens niet eens extreem duur. Zeker als je oudere of wat minder bekende films koopt dan kun je hele leuke deals tegenkomen. Een paar weken geleden heb ik nog een paar dvd's gekocht voor 2,50 per stuk. Dat vind ik nog wel mee vallen.

Verder heb ik het argument dat het duur is en dat je dus mag stelen nooit begrepen. Er zijn zoveel dingen die ik graag wil hebben maar die ik niet kan betalen. Die spullen heb ik dus gewoon niet. Ik vind stelen geen goed alternatief. Bovendien wil ik ook mijn kinderen recht in de ogen kunnen kijken als ik hun vertel dat stelen niet mag. Als ik zelf wel via de achterdeur gestolen goederen binnen haal dan komt dat niet erg geloofwaardig over.

Ik weet overigens dat er over het downloaden van films nog wel wel wat vraagtekens bestaan over de legaliteit maar ik denk dat het een kwestie van tijd is voor het echt duidelijk is dat het gewoon niet mag. Alle tekenen lijken erop. Dan kan men zich dus ook niet meer onder de zogenaamde legaliteit verschuilen.

Maylise

Petr@

Petr@

02-08-2009 om 19:27

En betaald downloaden?

Wij huren elke week een dvd, maar eind van deze maand gaat de videotheek dicht.
Is het mogelijk om tegen betaling films te downloaden? Zonder dat ik daarvoor apparatuur moet aanschaffen en abonnementen moet afsluiten?

gr.
Petr@

Elisa

Elisa

02-08-2009 om 23:09

Het is legaal

zonnetje 71 it is in feite gewoon verkapte diefstal, ook niet echt een geweldig voorbeeld voor kinderen.

waarom is het dan wel legaal?
er zijn wel regels aan verbonden maar het is legaal. dus ik zie het probleem er niet van in voor een slecht voorbeeld voor de kinderen. pas als er gezecht dat het niet meer mag, doe ik het niet meer. maar zo lang het bij de wet legaal is. geef ik een goed voorbeeld. want ik houd mij aan de regels

maylise: Alle tekenen lijken erop. Dan kan men zich dus ook niet meer onder de zogenaamde legaliteit verschuilen.

kan je die tekenen mij dan laten zien, want ik verschuil mij tot die tijd gewoon nog onder de legaliteit van films downloaden.

groetjes elisa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.