Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Petra-

Petra-

05-08-2009 om 10:37

Kan iemand mij helpen met het aanpassen van een excel bestand?

Ik heb een heel mooi excel bestand waarmee ik de inkomsten en uitgaven van het pgb kan bijhouden. Alleen zou ik zograag ook een optelfuntie per hulpverlener hebben. Nu doe ik dat handmatig en ben al een paar dagen aan het stoeien met het bestand, maar het lukt niet. Is hier een excel expert die mij kan helpen?

Albast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Barbara Bierman

Barbara Bierman

05-08-2009 om 14:46

Ik kan niks beloven, maar

wil eventueel wel voor je kijken, stuur het bestand even naar r bierman 3 @ hotmail punt com (aan elkaar uiteraard)....misschien kan ik je dan helpen

Petra-

Petra-

06-08-2009 om 09:06

Nog meer excel experts?

want we komen erniet uit

Carmen

Carmen

06-08-2009 om 20:45

Misschien...

Kan je iets uitgebreider uitleggen wat je wilt? Ik begrijp je geloof ik niet helemaal. En anders: [email protected]

Weekend

Na het weekend heb ik evt. tijd. Als je dan nog hulp zoekt myarryam at yahoo dot com

Gallifrey

Gallifrey

07-08-2009 om 16:00

Som.als

Het zou moeten kunnen met de som.als functie. Als dat niet lukt zijn er ook nog wel andere opties maar dit lijkt me de makkelijkste.
Ik weet niet of je een beetje overweg kunt met functies? Ergens in de bovenste balken staat fx, dat zijn de functies. Als je daarop klikt krijg je een schermpje. Daar kun je als je in alle functies zoekt de functie som.als vinden. Als je daarop klikt krijg je weer een scherm waar je eventueel op help kunt klikken. Onder in het help-scherm staan voorbeelden die je kunt kopiƫren in een nieuw werkblad (wel in cel A1). Dat is erg verhelderend, je ziet precies hoe het werkt.
Ik krijg als voorbeeld 2 een voorbeeld over groente en fruit, dat is denk ik bruikbaar voor jouw spreadsheet.
Succes er mee! Laat het maar weten als het niet lukt!

Petra-

Petra-

10-08-2009 om 13:21

Gallifrey

Het is nog niet gelukt, heb net Myar gemaild, misschien dat zij me kan helpen!

Kan ik anders jou een mailtje sturen?

Gallifrey

Gallifrey

13-08-2009 om 20:33

Al gelukt?

Is het al gelukt?
Zo niet dan wil ik best even meekijken. Ik ben wel nog twee weken op vakantie (log nu even op afstand in). Als je daarna nog hulp kunt gebruiken dan wil ik best helpen. Als je je email-adres geeft dan stuur ik je een mailtje.

groeten,
Gallifrey

Petra-

Petra-

17-08-2009 om 16:33

Gallifrey

Dankzij Myar zijn we al een heel eind op weg, zij heeft de opzet gemaakt, maar ik kom niet verder. Heb Myar al gemaild, dus ik hoop dat ze me alsnog verder kan helpen?!

Stuur maar

Stuur het bestand maar naar [email protected] zal ik er even naar kijken.

Want...

Ik denk dat je hiervoor het beste de database functies kunt gebruiken, maar die zijn wat lastig om zo uit te leggen via een forum

Petra-

Petra-

18-08-2009 om 09:48

Lies ik ga je mailen

Wat fijn!

Naar

Eigenlijk vind ik het een beetje raar dat ik helemaal niets van je gehoord hebt, terwijl ik er toch wel zeker een uur werk in heb gestoken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.