Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Aatje77

Aatje77

09-09-2009 om 09:16

Kettingbrief/mail

hallo allemaal,

vanmorgen ontving ik van iemand een mail met het verzoek om deze door te sturen want dan zou ik binnen twee weken veel geld ontvangen van Microsoft met nog een heel verhaal erbij dat het door een advocaat was nagekeken en klopte enz en reacties van mensen die het geld ook daadwerkelijk al ontvangen hadden enz enz.

Ik had meteen het idee van "dit kan nooit kloppen"en ging aan het googlen en ik vond inderdaad meteen een paar sites waarop werd uitgelgd dat dit niet waar was, een hoax.

Maar nu mijn vraag: in dat mailtje staat dus al een heeeele lange rits mailadressen van al die mensen die dat doorgestuurd hebben en nu staat mijn mailadres daar dus ook bij want als iemand uit dat zelfde rijtje waar ik bij stond dat bericht doorstuurt naar anderen dan staat mijn mailadres er ook bij. Kan ik dit nog voorkomen of veranderen op een of andere manier? Want ik heb geen zin in allerlei spam of onzin mailtjes hierdoor.

Voor de duidelijkheid, ik heb het zelf dus niet doorgestuurd.

hieronder een link naar de mail:

http://www.websonic.nl/hoaxes/hoax_geldvanmicrosoft.php

alvast bedankt,
Andrea

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

09-09-2009 om 13:08

Irritant he

Hoi,

Ja ik krijg ze zelden nog, heb inmiddels mijn hele vriendenkring kunnen opvoeden. (en een paar mensen die me inmiddels niet meer mailen omdat ze beledigd waren) alleen via hyves krijg ik nog regelmatig van dit soort zooi in mijn mailbox daar. Die gooi ik tegenwoordig ongelezen weg (je ziet het al aan de aanhef, die start dan met FW: )

Maxime

Aatje77

Aatje77

09-09-2009 om 15:22

Okee

dus ik kan er nu niets meer aan doen (behalve diegene die mij die mail stuurde een opvoedkundige preek sturen. Nou ja da's jammer. En Pelle, bedankt voor de bcc uitleg link. Die zal ik bij de opvoedkundige preek voegen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.