Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

lennest

lennest

03-08-2009 om 12:13

Kindvriendelijke browser

Waar vind ik een kindvriendelijk browser? Ik zag laatst iets op de tv over zo'n browser maar had natuurlijk geen pen en papier bij de hand. Het was een commercial waarbij een jongen 'kale poes' intypte en ook daadwerkelijk een kale poes te zien kreeg, het beest dus en niet die andere kale poes...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

03-08-2009 om 22:15

Mybee

Onze MyBee-browser is beter dan die Benzoy-browser (omdat er geen foute sites geblokkeerd worden, maar juist leuke sites worden aangeraden) en hij is nog gratis ook!

Zie: http://www.mybee.nl

Henk Boeke - redactie Ouders Online

lennest

lennest

03-08-2009 om 23:18

Mybee

Ik had dit ook gevonden, maar ik begrijp dat deze site alleen een whitelist kent en dat betekent dat gewoon alles geblokkeerd is tenzij de site is toegestaan. Maar heb je dan nog wel zoekfuncties? Want als mijn kind een spreekbeurt moet doen op school en er moet informatie van het internet gehaald worden, kan dat, volgens mij, niet of nauwelijks niet met mybee, klopt dat? en dat zoek ik nou juist wel.
Of vergis ik mij?

Sarcas

Sarcas

08-08-2009 om 17:49

Mybee

De mybee browser geeft ook toegang tot heel veel sites waar informatie vandaan gehaald kan worden, voor spreekbeurten en dergelijke. Maar het ligt er een beetje aan hoe oud je kind is... De Mybee is leuk tot zo'n 11 jaar. Maar hij is gratis, dus download hem en probeer hem

Sarcas

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.