Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sascha2

Sascha2

03-11-2008 om 20:55

Laptop voor kleuter?

Nou, bijna is het zover, zoonlief staat op het punt om vier jaar te worden (hij roept al vanaf januari dat hij bijna vier is...). Nu heeft hij zijn zinnen gezet op zo'n kinderlaptop van Cars. Hij heeft er eentje bij mijn nichtje gezien van Dora en wil er nu dus ook eentje. Zelf ben ik eigenlijk meer van de ontdek-het-zelf-kadootjes ipv voorgeprogrammeerde spelletjes. Maar goed, wie weet is dat alweer ouderwets... Wie heeft er ervaring met die kleuterlaptops en is het iets of is het het geld niet waard?
Alvast bedankt voor de reacties,
Sascha

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

03-11-2008 om 21:32

Deze week

stond hier al een soortgelijke oproep, toen heb ik ook al gezegd, hier is de Dora-laptop nog steeds een groot succes. Tweedehands gekocht, maar nieuw had hij zijn geld ook opgebracht!

Hier deden ze er niks mee

Met de dora laptop dan, nou ja, ok een weekje was het ongeveer interessant, daarna niet meer, heb hem al weer doorverkocht. Mijn dochter van 4 vond de pc veel interessanter.
Later nog disney prinseslaptop van iemand geleend, deze vond ze 2 weekjes leuk.
Dus ik zou het je niet aanraden,
groetjes Melanie

Hier wel

ik heb ook al op het vorige draadje gereageerd. Geen ervaring met de Dora laptop hier maar mijn dochter van 4 heeft een winnie the pooh laptop en vind hem nog steeds (ze heeft hem nu een jaar) erg leuk en speelt er heel veel mee.

Sascha2

Sascha2

04-11-2008 om 11:34

Ach...

Helemaal niet gezien dat er nog een draadje over was! Sorry... Ik mag ook nog helemaal niet in deze rubriek zijn, hij is nog 3 dus heb ik ook niet alles gelezen. Goede les voor de volgende keer. Maar toch bedankt voor de reacties!

Hier

was de laptop geen succes. Ik vond het geweldig en kocht dus voor het kind van mijn zus voor haar vierde verjaardag een kleuterlaptop. Helaas heeft zij er het afgelopen jaar zeer weinig mee gespeeld. Ik vermoed dat de stilzitspelletjes niet aan haar besteed zijn. Zij is meer voor de fysiek actieve dingen. Nu is ze ondertussen 5jaar en heeft de pc van haar ouders ontdekt en deze vindt ze natuurlijk veeeel uitdagender... Dus hier was het een miskoop??? Maar succes is volgens mij echt afhankelijk van het type kind...
Ps ik lees soms ook al eens mee met deze draadjes, kwestie wat je te wachten staat hahaha...
groetjes Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.