Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

*bella*

*bella*

08-01-2010 om 00:57

Leuk spel ds

Zoon heeft zich erg geamuseerd met doos van Pandorra van prof Layton (weet niet of ik het goed zeg?). Weet iemand een vergelijkbaar spel? Het is een enorm verhalen-kind en ik denk dat hem dat vooral aansprak, de verhaallijn erin. Bovendien een tikje spannend maar teveel kan hij weer niet aan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lietje

Lietje

08-01-2010 om 07:21

1e spel

Het eerste spel van prof. Layton, the curious village, is ook in het nederlands.
Lietje

*bella*

*bella*

08-01-2010 om 13:32

Oke super

Had nog niet door dat er meer spellen van waren, heb het zelf nauwelijks gezien. (maar dus erg veel gehoord van zoon)
Maar da´s al leuk, zal hij vast super vinden.
Dank!

Nee, alleen engels!

die eerste Curious Village is in engels!
Deze nieuwe is in NL, die mijn kinderen op dit moment dag en nacht bezighoudt ....

Voor de rest vinden ze Braintraining en Brain Academy ook helemaal geweldig!

Jaymza

Jaymza

08-01-2010 om 19:19

Zelda

Mijn persoonlijk favorieten.

Jaymza

*bella*

*bella*

10-01-2010 om 21:55

Moet eens kijken

welke braintrain hij erop heeft, hij heeft er wel eentje maar is er volgens mij niet dol op. Maar da`s dan weer ook denk ik door het gebrek aan verhaal, dat heeft de braintraining die hij heeft iig helemaal niet.
Jammer van prof. Layton! Zijn engels is nog niet goed genoeg, al merk ik dat het wel helpt om spelletjes in het engels te doen op de ds, vandaag deed hij Harry Potter in het engels en pikt dan snel dingen op. (normaal absoluut ongeinteresseerd in vreemde talen, toch een voordeel van de ds!) Prof. layton is te moeilijk denk ik.

Inge M

Inge M

10-01-2010 om 22:08

Brain academy is veel leuker voor een kind dan braintraining

Ook de taal is dan nauwelijks belangrijk (slechts bij een enkel onderdeel). Misschien moet je wel helpen bij de uitleg van het spel (is in veel engels) maar de onderdelen daarna werken grotendeels zonder taal.

Puck

Puck

10-01-2010 om 22:16

Helemaal met inge m eens

Braintraining is idd een stuk lastiger omdat het veel meer op taal en rekenen aankomt. Daardoor is het voor jongere kinderen minder geschikt dan Big Brain Academy.

Ilse Tijhuis

Ilse Tijhuis

14-01-2010 om 14:18

(o.t) waar downloaden?

Ik lees dit draadje even mee....
Kopen jullie de spellen of downloaden jullie ze?
Zo ja, waar kan ik die spelletjes vinden?
Ik zou graag rummicub erop willen maar heb geen zin om er 30,- voor neer te tellen.

LeanneM

LeanneM

14-01-2010 om 15:26

Inge

Die spelletjes koop ik gewoon. Downloaden is namelijk illegaal. Op dit forum mogen dan ook geen adressen worden gegeven van sites waarop je kan downloaden.

Als ik geen zin heb om 30 euro neer te tellen voor een spel dan koop ik dat spel gewoon niet. Zo doe ik dat ook met andere spullen die ik misschien wel zou willen hebben maar waar ik niet het bedrag dat het kost voor over heb.

Inge M

Inge M

14-01-2010 om 16:30

Je bedoelt vast ilse .......

zie titel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.