Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Yaron

Yaron

04-05-2009 om 14:56

Luisterboeken op nintendo ds?

Kun je ook luisterboeken of muziek op een rd4 kaartje voor de Nintendo ds downloaden? En gaat dat goed een boek luisteren?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

04-05-2009 om 15:48

Mp3

Tuurlijk, als het maar in mp3-bestand is. Hier inderdaad op vakantie ook luisterverhalen en muziekjes op de nintendo gezet en naar tevredenheid. Geluidkwaliteit is wat minder dan op echte mp3-speler maar met name voor de verhalen is dat niet zo'n probleem (en bijkomend voordeel: ze zullen hem niet zo hard zetten..)

Yaron

Yaron

05-05-2009 om 13:49

Reactie + vraag

Maan bedankt voor je reactie en Alex heb je ergens gelezen dat het voor de kinderen is? Het is dus niet bedoeld voor de kinderen, daar had ik niet eens aan gedacht, maar voor mezelf. Weet iemand een betrouwbare site waar ik luisterboeken kan downloaden?

Stars in heaven

op bovenstaande site kun je veel muziek, cabaret ed. vinden. Ook veel luisterboeken, zowel voor kinderen als volwassenen.

Of bieb

Luisterboeken kun je vaak ook gratis lenen bij de bieb. Via de computer mp3 van maken, en dan op je kaartje van de ds zetten.

Jolijt

Jolijt

05-05-2009 om 22:04

Alex

Het lezen van boeken en luisteren naar luisterboeken kan toch ook naast elkaar? Hier hebben we voor 1 kind luisterboeken voor in de auto/vliegtuig omdat die lezend misselijk wordt en luisterend wel plezier heeft.

mar-ank

mar-ank

05-05-2009 om 22:51

Voor in de auto

Luisterboeken zijn ideaal in de auto! Ik ben een groot lezer; een dag niet gelezen is een dag niet geleefd wat mij betreft. Maar in de auto lezen kan ik niet, dan wordt ik kotsmisselijk, al na een halve bladzijde. Vorige week ben ik naar Frankrijk geweest. Ik zat achterin de auto, met een luisterboek op mijn MP3. Het boek was uit toen we aankwamen, ik heb lekker naar buiten kunnen kijken, niet misselijk geweest: IDEAAL!!
Luisterboeken kunnen het lezen nooit vervangen wat mij betreft. Zeker voor kinderen niet, die moeten leeskilometers maken. Maar het kan een zeer welkome aanvulling zijn.

Yaron

Yaron

07-05-2009 om 16:43

Bedankt

Bedankt voor tips, daar kan ik wat mee. Op e-book.nl heb ik al enkele titels gezien die ik wil "lezen", maar als ik ze download zouden ze dan niet werken op het kaartje van de DS zoals de spelletjes ook werken? Anders heeft het geen zin om ze te downloaden, ik heb geen MP3 speler of iets anders om het te beluisteren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.