Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mamba

Mamba

18-08-2009 om 15:09

Mac blijft in boot venster hangen. sarcas...? help!

Ik zit nu even op mijn werk omdat ik dringend internet nodig heb -al is het maar om mijn OOL-verslaving te kunnen continueren . Mijn mekje blijft in het bootvenster hangen, opstarten met shift ingedrukt houden lukt niet. Ik heb via google het e.e.a. gevonden en ga dat proberen, maar als iemand (Sarcas?) nog een lumineus idee heeft hou ik me van harte aanbevolen. Snik, ik ben zo onthand zonder internet, het is eigenlijk zielig..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

18-08-2009 om 15:11

Ik kan niet zo regelmatig kijken of reageren, officieel is het nog vakantie. Pff wat een ellende!

Mamba

Mamba

23-08-2009 om 16:04

Update (nog steeds hulp nodig!)

Ik heb van alles geprobeerd. Ik wil nu met behulp van de opstartdisc een schijfhulpprogramma uitvoeren. Wanneer ik de disc in de Mac doe en tijdens het opstarten c ingedrukt hou, gaat het in principe goed. Alleen wil hij dan gaan installeren en ik wil mijn oude dingen behouden. Ik moet nl kiezen of ik wil opstarten vanaf de harde schijf, de disc of nog iets. Ik weet niet zo goed hoe het moet en ben bang dat ik straks alles kwijt ben. Wie kan me helpen? Mamba

MaximeM

MaximeM

23-08-2009 om 20:25

Helpdesk van mac

Hoi,

Ik heb dit soort problemen geen verstand, maar waarom bel je de helpdesk van Appel niet? Ik heb ze al meerdere keren gebeld met problemen en word altijd goed geholpen. Het nummer hangt permanent op het prikbord hier,dus ik geef je het meteen maar even : 0900-7777 703

Succes
Maxime

Mamba

Mamba

28-08-2009 om 16:26

Pff online again!

Het is helemaal gelukt, met het zweet in mijn handen heb ik de eerste installatiedisc gebruikt. Zoals beloofd kwam het scherm 'bewaar en archiveer' (maar niet meteen, dus dat was erg spannend) en alles, alles is bewaard gebleven. Foto's, muziek, documenten.... Pfff, ik ga dit weekend een externe harde schijf kopen om alles op te bewaren want deze stress wil ik nooit meer. Misschien voor de werkdocumenten toch maar eens aan clouding denken .
Nou, dit verdient een nieuwe nick, dus dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik onder deze naam schrijf.
Groetjes, Mamba

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.