Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Hilde

Hilde

15-05-2009 om 11:01

Mails overzetten tussen twee adressen

Dit gaat wel niet echt over mijn kinderen online, maar lijkt me toch wel de meest passende rubriek.
Mijn "probleem" is het volgende.
Ik had een gmailadres en later maakte ik om allerlei redenen een ander gmailadres aan. Nu gebruik ik het eerste adres eigenlijk niet meer, maar ik wil wel graag de berichten die er nog staan - en dat zijn er heel wat - overzetten naar mijn tweede adres dat ik heel vaak gebruik.

Ik heb al geprobeerd om de berichten een voor een door te sturen, maar dat kost ten eerste heel veel tijd en ten tweede, kan ik dan niet meer zien wat de oorspronlijke datum van verzending/ontvangst was.

Ik had dus graag geweten of het mogelijk is om alle berichten in één keer in te voeren in de inbox van mijn tweede adres, liefst mét behoud van de originele datums.
Ik weet dat zoiets mogelijk is voor een adresboek met contactpersonen, maar voor de berichten zelf vond ik het nog niet, ook niet op de helppagina's van Gmail zelf.

Ik ben benieuwd!
Hilde

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hilde

Hilde

15-05-2009 om 12:14

Pandia

Dit is idd een mogelijkheid, maar aangezien het om zo'n 1.000 mailtjes gaat, wacht ik dus nog even of er niet een snellere manier is.
Bedankt!
Hilde

Inge M

Inge M

15-05-2009 om 22:29

Vanuit outlook kan het wel

Ik weet alleen niets over G-mail.
In Outlook kun op dezelfde manier berichten overzetten als contactpersonen. Kwestie van de juiste vinkjes zetten. Dat bestand wordt opgeslagen en je leest het weer in vanuit een nieuwe plek. De nieuwe plek kan een nieuw mailprogramma zijn maar ook een nieuw mailadres.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.