Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Flora B

Flora B

24-04-2010 om 11:35

Meerder e-mailadressen

Mijn computer is kapot, heb nu de laptop van iemand kunnen lenen.'
Ik wil graag mijn mail kunnen lezen, heb nu na jaren mijn inloggevens weer opgezocht.
Nu blijkt dat ik wel 3 adressen heb,maar juist van het adres wat ik al jaren gebruik kom ik niet met mijn wachtwoord binnen.'
Heb ik net een nieuw wachtwoord aangevraagd, deze ook gekregen maar daar kom ik alleen maar weer op het adres wat ik nooit heb gebruikt. Ik heb een account bij kpn, hetnet dus... Is er een mogelijkheid om binnen het menu van adres te wisselen.
Je merkt wel ik ben digitaal niet sterk en 8 jaar geleden toen wij dit alles hebben geregeld wist ik er helemaal niets van.Nooit heb ik die gegevens ook nodig gehad, ach.... het deed, mooi!
Wie zou mij verder kunnen helpen, ik verwacht belangrijke mail?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

24-04-2010 om 11:47

Vraagje

https://netmail.hetnet.nl/mail/logon.asp

hier ben je dus al ingelogd met een ander mail adres? Dan moet je zoeken naar een knopje "uitloggen", en opnieuw inloggen met het juiste adres.

Flora B

Flora B

24-04-2010 om 14:59

Dat lukt niet..

Als ik met de juiste gebruikersnaam ( juiste emailadres) in wil loggen, klopt het wachtwoord niet. Ik dacht dat ik binnen het menu wel zou kunnen wisselen van email adres...( ook niet als ik van het andere adres uitlog en het opnieuw wil proberen)

Primavera

Primavera

24-04-2010 om 17:36

Wachtwoord voor het juiste adres aanvragen

Zijn alle drie je adressen van hetnet of zijn die van andere providers?
Kennelijk klopte het oude wachtwoord wat je gad niet met dat van je werkelijke adres. Heb je met of zonder hoofdletter ook gecheckt? Ik denk dat toen je een nieuw wachtwoord vroeg het niet duidelijk was voor welk adres je dat deed en dus hebben ze alleen het wachtwoord van één van je adressen veranderd.
Groeten Primavera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.