Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Salie

Salie

02-03-2009 om 09:31

Mijn toetsenbord doet raar!

Onder de u, i, o, p en nog een aantal andere letteres staan weer kleine cijfertjes. Ik kan nu typen door de toets met fn in te drukken, als ik dat niet doe krijg je dus d5t. Hee3 raar d4s.

Heb al gekeken bij instellingen en bij help, maar ik kan het niet vinden. waarschijnlijk is het iets heel simpels.

wie weet het?

Gr. Sa35e

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
brigges

brigges

02-03-2009 om 10:46

Kopje thee?

ik heb ook zoiets gehad nadat ik een paar dagen ervoor een kopje thee had laten vallen (was bijna leeg dus maar een klein beetje over toetsenbord). Eerst was er niks aan de hand maar een paar dagen later dus geheimtaal..

misschien komt het je bekend voor?
brigges

Salie

Salie

02-03-2009 om 11:02

Brigges

Hoi Brigges,

Nee, komt me niet bekend voor.
Aangezien mijn zoon een paar maanden geleden op de laptop is gaan zitten met de muis ertussen ben ik heel voorzichtig met de laptop. haha

Het is wel heel vervelend, want ik krijg er kramp van in mijn vinger. De hele tijd dat knopje indrukken.

Gr. Salie

Salie

Salie

02-03-2009 om 11:07

Opgelost

Het is al opgelost.
Heb even gegoogeld op toetsenbord problemen en daar werden wat tips gegeven die ik heb geprobeerd. En het werkt. Wat wel opviel is dat bijna iedereen op die site een sony vaio had. Ik ook dus.
Nouja, ik ben blij dat ik weer normaal kan typen.

Salie

Salie

02-03-2009 om 13:11

Cameron

Hoi Camaron,

Ik denk inderdaad dat het de numlock was, maar dan wel in combi met een andere knop, want de numlock hadden we al geprobeerd. Ik heb eerst de fn-knop heel lang ingehoudenen toen de numlock.
We zullen maar zeggen: weer wat geleerd.)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.