Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

rosa

rosa

23-06-2010 om 14:28

Mobiel: hoe groot?

Ik ben sinds kort aan de leesbril. Dat is te overzien, in de supermarkt kan ik (bijna) alles nog zonder brik lezen, de menukaart in restaurant ook nog gelukkig. Maar wat dus nauwelijks lukt is zonder bril mijn smsjes lezen, en dat vind ik irritant. Ik heb een oude Nokia, met heel klein schermpje, een groter scherm zou de oplossing zijn. Maar wat is handiger: zo'n schuifmobiel, of een touch screen? De nieuwste touch screens zijn mooi, maar zo groot en onhandig - of valt dat mee?
Kun je met 1 hand smsen met zo'n touch screen (bijvoorbeeld op de fiets)? Went het de juiste letters intypen (ik zie mezelf niet met zo'n pennetje in de weer), past zo'n ding in je broekzak en zo nee, waar laat je 'm dan?
Vragen, vragen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

24-06-2010 om 09:34

Hmmm

Je zult je er nog helemaal niet aan toe vinden maar ik heb het ultieme op mijn mobiel. Ik heb Mobile Speak en dat is een programmaatje dat alles voorleest op mijn scherm. Er is ook Mobile Magnifier die vergroot alles. Ik heb een Nokia met een groot scherm maar dat wil niet zeggen dat de letters groter zijn dan op het hele kleine schermpje van de oude Samsung van mijn dochter, de letters zijn juist kleiner.

Vera*

Vera*

25-06-2010 om 14:00

Je kunt ook een iphone kopen, daar zit vergroting en spraak standaard in.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.